هدیه پرطرفدار همراه اول برای ماه رمضان؛ از بسته اینترنت و مکالمه تا تماشای فیلم + کد فعالسازی

هدیه پرطرفدار همراه اول برای ماه رمضان؛ از بسته اینترنت و مکالمه تا تماشای فیلم + کد فعالسازی
جزئیات فعال‌سازی اینترنت همراه اول به مناسبت ماه رمضان اعلام شد. همراه اول برای تمام مشترکان خود به مناسبت هدایایی، چون بسته اینترنت و مکالمه در نظر گرفته است.
کد خبر: ۱۱۲۶۱
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲

به مناسبت ماه رمضان ۱۴۰۲، مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول و انارستان می‌توانند بسته‌های مکالمه نامحدود و اینترنت هفت‌روزه را با تخفیف ویژه از طریق شماره گیری کد #۶۷*۱۰۰* خریداری و فعال کنند. 

این بسته‌ها به شرح زیر است و از بیست‌ودوم اسفند تا بیست‌ویکم فروردین ۱۴۰۳ برای مشترکان قابل خریداری است:

یک) بسته ترکیبی هفت‌روزه،۱۲ گیگابلیت اینترنت+ مکالمه نامحدود درون شبکه و ثابت، یک هفته اشتراک رایگان نماوا و مکتب‌خونه از ساعت ۰۰:۰۰ روز سه‌شنبه بیست‌ودوم اسفند تا ساعت ۲۳:۵۹ روز سه‌شنبه بیست‌ویکم فروردین ۱۴۰۳ به قیمت ۶۱،۵۰۰ تومان با شماره‌گیری #۶۷۱*۱۰۰* و #۱* برای مشترکان دائمی و اعتباری
 

دو) بسته ترکیبی هفت‌روزه، ۱۲ گیگابایت اینترنت انارستان+ مکالمه نامحدود درون شبکه و ثابت، یک هفته اشتراک رایگان نماوا و مکتب‌خونه از ساعت ۰۰:۰۰ روز سه‌شنبه بیست‌ویکم اسفند تا ۲۳:۵۹ بیست‌ویکم فروردین ۱۴۰۳ به قیمت ۴۳،۰۰۰ تومان با شماره‌گیری #۶۶۷۱*۱۰۰* برای مشترکان انارستان

بسته مکالمه مدار فیروزه‌ای همراه اول

بسته‌های مکالمه مدار فیروزه‌ای در ساعات ۶ عصر تا ۶ صبح با حداقل ۶۵٪ تخفیف در ماه رمضان برای مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان ارائه می‌شود.

نحوه فعال‌سازی بسته مکالمه مدار فیروزه‌ای همراه اول

با شماره‌گیری #۱۲۱* می‌توانید بسته‌های مدار فیروزه‌ای را فعال کنید.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: