(تصویر) بهاره رهنما: ازدواج نکردم، خیال‌تون جمع!

(تصویر) بهاره رهنما: ازدواج نکردم، خیال‌تون جمع!
بهاره رهنما ازدواج سوم خود را تکذیب کرد.
کد خبر: ۸۱۹۶
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۲

زی‌سان- بهاره رهنما در استوری صفحه اینستاگرام خود به بعضی حواشیِ پیرامون ازدواج جدید پاسخ داد.او ازدواج سوم خود را تکذیب کرد.

 به گزارش زی‌سان، بهاره رهنما درباره حاشیه جدیدی که پیرامون ازدواجش به وجود آمده نوشت: هر زمانی من یک کار فرهنگی مهم و جریان‌ساز مثل همین نمایش اخیرم رو انجام می‌دم، یک جریانی سعی می‌کنه…»

او در ادامه آورده است: «ازدواج نکردم، خیال‌تون جمع»!

(تصویر) بهاره رهنما: ازدواج نکردم، خیال‌تون جمع!

 انتشار تصاویری جدید از بهاره رهنما دوباره او را سوژه شبکه های اجتماعی کرده است. کاربران  این پرسش را مطرح می‌کنند که آیا او برای بار سوم ازدواج کرده است.

به گزارش زی‌سان، تصاویری که منتشر شده در روز ولنتاین بوده است. گمانه زنی کاربران حاکی از آن بود که این بازیگر سینما برای بار سوم ازدواج کرده است. بسیاری از کاربران از این موضوع ابراز تعجب کرده‌اند.

بهاره رهنما ۱۰ آذر ۱۳۵۲است. او بازیگر سینما و تئاتر و دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما است.

این بازیگر ۵۰ ساله که سال‌ها همسر پیمان قاسم‌خانی بود، پس از جدایی از وی در تابستان ۱۳۹۶ با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد که این ازدواج نیز در سال ۱۴۰۱ به پایان رسید.

او این روزها بشتر به عنوان اینفلوئنسر فعالیت می کند و در اینستاگرام بیش از 5 میلیون و فالوئر دارد. او بسیار مورد توجه کاربران است و  چند وقت یکبار سوژه شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها می‌شود.

 
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون