(تصاویر) تصاویر هستی سهرابی فر کاپیتان تیم ملی بانوان خبرساز شد/ هستی سهرابی‌فر کیست؟

(تصاویر) تصاویر هستی سهرابی فر کاپیتان تیم ملی بانوان خبرساز شد/ هستی سهرابی‌فر کیست؟
بیوگرافی کامل هستی سهرابی فر فوتبالیست تیم ملی بانوان به همراه عکس‌های خانوادگی و شخصی هستی سهرابی فر را ببینید
کد خبر: ۷۱۹۴
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲

زی‌سان: هستی سهرابی فر متولد ۲ آبان ۱۳۸۰ در سنندج بازیکن فوتبال اهل ایران است. هستی سهرابی فر برادر کوچکتر از خودش دارد که در آکادمی فوتبال بازی می‌کند. او میگوید در کودکی بر خلاف دوستانم که عروسک بازی می‌کردند علاقه بسیاری به فوتبال داشتم و همین باعث می‌شد که نسبت به دوستانم متفاوت باشم.

هستی سهرابی فر بازیکن تیم ملی‌جوانان ایران است که باشگاه همیاری آذربایجان غربی توپ میزند.

هستی سهرابی‌فر متولد ۱۳۸۰/۸/۲ است و در حدود ۱۰ سال سابقه حرفه‌ای حضور در فوتبال را دارد. هستی سهرابی فر در سال نود و چهار به اردوی زیر تیم ملی زیر شانزده دعوت شد و در حال حاضر در تیم دختران زیر ۱۹ سال حضور دارد.

هستی می‌گوید: قشنگ‌ترین خاطره فوتبالی ام این بود که کلاس سوم بودم و اولین مسابقات استانی رو تجربه می‌کردم و با وجود سن کم که از تمام بازیکنان اون دوره از مسابقات کم سن‌تر بودم به عنوان بهترین بازیکن شناخته شدم. تو اون سن کم خاطره خیلی قشنگی برای من بود.

شروع فعالیت هستی سهرابی‌فر

هستی سهرابی فر از هفت سالگی و به خاطر علاقه شدید پدرش به این ورزش وارد فوتبال شد و زیر نظر یک مربی کاملا حرفه‌ای شروع به کار کرد. او میگوید پدرم علاقه بسیار زیادی به فوتبال داشت و به همین دلیل من را در این زمینه یاری داد و به عنوان مربی پا به پای من می‌آمد.

هستی در سال ۱۳۹۴ به اردوی زیر ۱۶ سال تیم ملی بانوان ایران دعوت شد و در لیگ برتر بانوان نیز در تیم راه یاب ملل سنندج بازی می‌کند.

از وضعیت ازدواج و همسر هستی سهرابی فر اطلاعات موثقی در دست نیست. هستی سهرابی فر می‌گوید دوست دارم در لیگ آلمان بازی کنم و جزو بزرگ‌ترین آرزوهایم است.

tags # فوتبال
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: