چرا جعبه پیتزا مربع است نه دایره؟!

چرا جعبه پیتزا مربع است نه دایره؟!
شاید این سوال شما هم باشد. چرا جعبه پیتزا مربع است، نه گرد؟ بیایید جعبه پیتزا را بررسی کنیم.
کد خبر: ۶۲۹۴
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۳

زی‌سان: خیلی از ما مردم تعجب می‌کنیم که چرا جعبه‌های پیتزا مربعی هستند در حالی که غذای داخل آن‌ها گرد است؟ یکی از کاربران TikTok به این سوال پاسخ جالب توجهی داده است.

همه پیتزا دوست دارند، اما خیلی‌ها تعجب می‌کنند که «چرا جعبه‌های پیتزا مربع هستند وقتی پیتزای داخلش به شکل دایره پخته می‌شود؟» به نظر می‌رسد یک کاربر تیک‌تاک بالاخره این راز را روشن کرده است.

چرا پیتزا در جعبه‌های مربعی عرضه می‌شود نه گرد؟!

به گزارش زی‌سان، این کاربر در یک ویدئوی کوتاه با عنوان «دلیل مربع و گرد نبودن جعبه‌های پیتزا در نهایت کشف شد»، مخاطبان زیادی را پای حرف‌هایش نشانده است.

او توضیح داد: «آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چرا جعبه‌های پیتزا مربع هستند؟ پیتزا‌ها گرد هستند، پس آیا جعبه‌ها نیز نباید گرد باشند؟ خب، در واقع بیش از ۱۵ سال است که طرح‌هایی برای جعبه‌های گرد وجود دارد. با این‌حال پیتزافروشی‌ها دوست ندارند از آن‌ها استفاده کنند.»

دلیل دیگری نیز البته پشت این معما وجود دارد که این کاربر در این ویدئو توضیح می‎دهد: «ببینید، جعبه‌های گرد از چندین تکه مقوا استفاده می‌کنند و به سختی روی هم چیده می‌شوند، اما جعبه‌های مربعی ارزان‌تر هستند و تنها به یک ورق مقوا نیاز دارند.»

چرا پیتزا در جعبه‌های مربعی عرضه می‌شود نه گرد؟!

به همین سادگی!

یک دلیل دیگر را نیز می‌توان برای مربع بودن جعبه‌های پیتزا موثر دانست. علاوه بر اینکه این جعبه‌ها مربعی هستند تا ارزانتر تمام شوند و ساخت‌شان راحت‌تر باشد، دلیل دیگر به مشتریان برمی‌گردد. احتمالا یک دلیلی که نه فروشندگان و نه مشتریان را به اعتراض نسبت به این جعبه‌ها واداشته، این است که پیتزای گرد داخل یک جعبه مربعی را ساده‌تر می‌توان برداشت و نوش جان کرد! به این دلیل هم فکر کنید.

نظر شما چیست؟

سایر اخبار
نظرات بینندگان
Iran (Islamic Republic of)
person
ناشناس
cm_time
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
cm
سلام یه دلیل دیگه اش هم فکر کنم برای اینکه کلاسیک‌ تره و بهتر بشه با وسیله های دیگه حملش کرد
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۱
گوناگون