دلیل باورنکردنی فوتبالیست مشهور برای مهاجرت؛ خیانت به همسر!

دلیل باورنکردنی فوتبالیست مشهور برای مهاجرت؛ خیانت به همسر!
کایل واکر در آخرین مصاحبه خود، با اقرار به خیانت به همسرش و داشتن رابطه با یکی از ستاره‌های رئالیتی‌شوی انگلیس واکنش نشان داد.
کد خبر: ۵۲۸۸
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰

زی‌سان:  کایل واکر در آخرین مصاحبه خود، با اقرار به خیانت به همسرش و داشتن رابطه با یکی از ستاره‌های رئالیتی‌شوی انگلیس واکنش نشان داد و گفت: «دلم نمی‌خواست بروم، من در بهترین باشگاه جهان هستم. البته که چیزی نمانده بود به یک باشگاه خیلی بزرگ در آلمان بروم، اما در آلمان تنها می‌ماندم. حالا اینجا هستم و بچه‌هایم را به مدرسه می‌برم. بابت اتفاقاتی که افتاده به شدت پریشان و ناراحتم».

کایل واکر در گفتگو از لحظه‌ای می‌گوید که همسرش «آنی کیلنر» متوجه شد که او صاحب فرزند دومی از «لورین گودمن» شده و اعتراف می‌کند که این موضوع باعث مرگ آهسته ازدواج آنها شده است. نکته عجیب این ماجرا این است که وقتی «کیلنر» متوجه خیابنت کایل می‌شود او را از خانه 2.4 میلیون پوندی خود بیرون انداخت. با توجه به این موضوعات این احتمال تقویت شده که هدف «کایل واکر» برای خروج از شهر منچستر و پیوستن به بایرن مونیخ رهایی از این شرایط سخت و دشوار خانوادگی بوده است.  

این ستاره منچسترسیتی و تیم ملی انگلستان قبل از شروع فصل در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ و هم تیمی شدن با هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس بود، اما در نهایت در منچستر سیتی ماند. پپ گواردیولا مربی تیم منچسترسیتی در همان زمان اعلام کرد که تمام تلاش خود را برای ماندن واکر در تیم خواهد کرد چرا که این بازیکن جایگاه مهمی در تیمش دارد. در نهایت واکر قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد. اکنون مشخص شده که یکی از دلایل واکر برای ترک تیم منچسترسیتی مشکلات خانوادگی‌اش بوده است. 

 

منبع: طرفداری

tags # فوتبال
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون