(ویدئو) عجیب‌ترین خانه دنیا؛ خانه تاشو ۴ میلیارد تومانی!

(ویدئو) عجیب‌ترین خانه دنیا؛ خانه تاشو ۴ میلیارد تومانی!
احتمالا تا الان عبارت‌هایی نظیر تلفن‌های تاشو و حتی تلویزیون‌های تاشو را شنیده‌اید، اما تاکنون درباره خانه تاشو شنیده اید؟
کد خبر: ۳۹۱۶
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶

زی‌سان: این خانه کوچک روی چرخ، مانند یک تبدیل‌شونده باز و بسته می‌شود. با فشردن یک دکمه می‌توان ابعاد آن را تغییر داد.

به گزارش زی‌سان، این یک شگفتی مهندسی و نوعی از طراحی است که به محیط زیست نیز احترام می‌گذارد. آیا کنجکاو هستید که ببینید این خانه کوچک چگونه کار می‌کند؟

خانه کوچک معروف Grande S۱ یک محصول انقلابی از شرکت PODX Go است، شرکتی که در ارائه راه حل‌های نوآورانه و پایدار در حوزه مسکن تخصص دارد. این یک خانه کوچک تاشو روی چرخ است که به راحتی می‌توان آن را حمل کرد و در هر مکانی نصب کرد. این اولین مدل خانگی است که PODX GO به آمریکای شمالی می‌آورد و ویژگی‌های زیادی دارد که آن را از سایر خانه‌های کوچک متمایز می‌کند.

خانه کوچک چگونه کار می‌کند؟

خانه عجیبی

خانه Grande S۱ دارای مکانیزم تاشوندگی منحصر به فردی است که تنها با فشار یک دکمه باز و بسته می‌شود. فقط در ۱۵ دقیقه، می‌تواند از عرض ۸.۵ فوت در شرایط جاده‌ای به عرض ۲۲.۵ فوت در فضای زندگی برسد و ۳۶۴ فوت مربع فضای زندگی فراهم کند.

نمای داخلی خانه
این خانه با سازه فولادی بادوام A۳۶ و پانل‌های پلی‌یورتان عایق ساخته شده که استحکام، پایداری و راحتی را در تمام فصول فراهم می‌کند. این خانه منحصر به فرد دارای گواهینامه NOAH است، به این معنی که استاندارد‌های ایمنی، کیفیت و ساخت مربوط به خانه‌های کوچک را برآورده می‌کند.

خانه کوچک شرکت پودوکس

پنج مزیت مهم خانه

خانه Grande S۱ مزایای بسیاری را برای کسانی که می‌خواهند سبک زندگی مینیمالیست و سازگار با محیط زیست داشته باشند ارائه می‌دهد. برخی از این مزایا عبارتند از:

جابجایی آسان: خانه را می‌توان با یک پیکاپ سنگین حمل کرد و می‌توان آن را در هر جایی که با مقررات منطقه مطابقت دارد راه اندازی کرد. شما می‌توانید از آزادی و انعطاف پذیری زندگی در هر کجا که بخواهید لذت ببرید، چه در شهر، چه در حومه شهر و چه جایی در جایی وسط شهر.

بیشینه کردن فضا: خانه طراحی هوشمندانه‌ای دارد که استفاده از فضا را به حداکثر می‌رساند. دارای دیوار‌های دو طرفه قابل گسترش است که طرحی مسطح و باز ایجاد می‌کند. همچنین دارای مبلمان تاشو است که در صورت عدم استفاده می‌توان آن‌ها را جایی در گوشه خانه قرار داد، مانند تخت، میز و مبل. این خانه می‌تواند تا چهار نفر را به راحتی در خود جای دهد و فضای زیادی برای نگهداری وسایل دارد.

آماده نقل مکان: خانه کاملاً مبله و دارای تهویه مطبوع است، بنابراین لازم نیست نگران خرید یا نصب چیزی باشید. همچنین دارای آشپزخانه‌ای با لوازم و وسایل مدرن و نیز حمام با دوش، سینک و توالت است.

امنیت هوشمند: خانه دارای سیستم امنیتی است که از خانه و محیط شما محافظت می‌کند. خانه دارای دوربین، سنسور، آلارم و قفل است که از راه دور از طریق اپلیکیشن گوشی هوشمند قابل کنترل هستند. می‌توانید خانه‌تان را از هرجایی نظارت و مدیریت کنید و در صورت بروز هر اتفاق غیرعادی هشدار دریافت کنید.

کیفیت قابل اعتماد: خانه با مواد و تکنولوژی با کیفیتی ساخته شده که دوام و عملکرد آن را تضمین می‌کند. این خانه همچنین دارای سیستم انرژی خورشیدی Renogy است که انرژی تجدیدپذیر را برای خانه فراهم می‌کند. همچنین دارای دوشاخه دوبلکس ۵۰ آمپر، اتصال ۱۲۰V RV ولت و ورودی آب شهری استاندارد RV برای خدمات شهری می‌باشد. این خانه برای مقاومت در برابر باد تا دسته ۳ طراحی شده است و دارای ۱۰ سال گارانتی است.

نمای داخل دستشویی خانه پودوگس

قیمت خانه کوچک چقدر است

قیمت خرده‌فروشی Grande S۱ دارای قیمت خرده فروشی ۸۵۰۰۰ دلار است. با توجه به ویژگی‌ها و مزایایی که این خانه ارائه می‌دهد، قیمتی رقابتی در مقایسه با دیگر خانه‌های کوچک موجود در بازار به شمار می‌رود.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون