پیام ویژه دیوید تیلور برای تانک روس؛ جادوگر آمریکایی کامران را حریف اصلی نمی‌کند!

پیام ویژه دیوید تیلور برای تانک روس؛ جادوگر آمریکایی کامران را حریف اصلی نمی‌کند!
دارنده نشان طلای جهان و المپیک به تقابل خود با ستاره روس جهان کشتی واکنش نشان داد.
کد خبر: ۳۸۵۹۹
|
۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲

قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی اوزان غیر المپیکی جهان روز گذشته (یکشنبه) برگزار شد. طبق این قرعه دیوید تیلور دارنده نشان طلای جهان و المپیک در دور نخست رقابت‌های وزن ۹۲ کیلوگرم به مصاف عبدالرشید سعدالله‌یف می‌رود. کامران قاسمپور دارنده ۲ عنوان قهرمانی جهان در این وزن کشتی خواهد گرفت و تقابل او با غول‌های کشتی جهان دور از ذهن نیست.

دیوید تیلور که کشتی‌دوستان ایرانی وی را به خاطر برد‌های متوالی برابر حسن یزدانی، به خاطر دارند در گفتگو با سایت کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد: من در بسیاری از مسابقات بزرگ جهان و المپیک شرکت کرده‌ام و با بیشتر اسطوره‌های این رشته، کشتی گرفتم. سعدالله‌یف تنها کسی است که با او روبرو نشده‌ام. من می‌خواستم یک رقابت با وی نیز داشته باشم.

تیلور که به جادوگر دنیای کشتی معروف است عنوان کرد: حضور من و تانک روس در یک وزن دیوانه‌کننده است؛ قبلا کسی احتمال این مسابقه را نمی‌داد، اما اکنون باید به مصاف هم برویم. البته هر کدام از ما یک سبک متفاوت دارد.

او در ارزیابی خود از این مبارزه تاریخی گفت: من فکر می‌کنم این چیزی است که تمام دنیا می‌خواهند آن را تماشا کنند و به آن توجه خواهند کرد.

 

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: