هادی چوپان قید جایزه ۵۰۰ هزار دلاری را زد!

هادی چوپان قید جایزه ۵۰۰ هزار دلاری را زد!
هادی چوپان اعلام کرد برخلاف سال گذشته قصد ندارد در مسابقات آرنولدکلاسیک آمریکا شرکت کند.
کد خبر: ۳۷۹۳۳
|
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸

سال گذشته بود که هادی چوپان بعد از نایب قهرمانی در مسترالمپیا ۲۰۲۳ تصمیم گرفت خودش را بلافاصله برای حضور در آرنولدکلاسیک آمریکا و البته با فاصله کمی برای آرنولدکلاسیک بریتانیا آماده کند.

چوپان که در غیاب درک لانسفورد و با حضور سامسون داوودا در هر دو رقابتی که در هفته‌های آخر اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد، به عنوان قهرمانی رسید، جایزه خوبی را دریافت کرد و سپس برای مسترالمپیا استارت زد.

اما آرنولد در پایان مسابقات سال گذشته اعلام کرد جایزه قهرمان دسته اوپن آرنولدکلاسیک آمریکا در سال ۲۰۲۵ مبلغ ۵۰۰ هزار دلار خواهد بود. این مبلغ که حتی از جایزه قهرمان مسترالمپیا در سال ۲۰۲۳ هم بیشتر بود، باعث شد تا امسال برگزار کنندگان مسترالمپیا برای اینکه از قافیه عقب نمانند، جایزه قهرمان دسته اوپن را به ۶۰۰ هزار دلار افزایش دهند.

به نظر می‌رسد جایزه ۵۰۰ هزار دلاری خیلی از قهرمانان را مجاب کرده تا بعد از مسترالمپیا خودشان را برای آرنولدکلاسیک اوهایو هم آماده کنند. از جمله اینکه سامسون داوودا، قهرمان فعلی مسترالمپیا اعلام کرده قصد دارد در این رقابت حاضر شود. 

شایعات در خصوص حضور یا عدم حضور هادی چوپان در آرنولدکلاسیک و رقابت دوباره او با سامسون داوودا هم در هفته‌های اخیر داغ شده بود، تا اینکه او دیروز در مراسم استقبال خود در شیراز اعلام کرد قصد ندارد در آرنولدکلاسیک شرکت کند. چوپان در این باره گفت: "برای آرنولدکلاسیک برنامه‌ای ندارم. چهار مسابقه سنگین را در یک سال اخیر پشت سر گذاشتم و بدنم نیاز به استراحت دارد. برای مسترالمپیا ۲۰۲۵ آماده می‌شوم. "

منبع: ورزش سه

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: