راز تلخ هادی چوپان: از سکته تا تردید در ادامه مسیر

راز تلخ هادی چوپان: از سکته تا تردید در ادامه مسیر
هادی چوپان، ستاره بدنسازی ایران، در یک مصاحبه صریح، از چالش‌های بزرگی که در دوران حرفه‌ای خود با آن روبرو بوده، پرده برداشت.
کد خبر: ۳۸۰۶۹
|
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵

هادی چوپان در مراسم استقبال خود در شیراز از یک راز عجیب و یک اتفاق تلخ برای خود پرده برداشت.

صحبت‌های هادی چوپان بعد از بازگشت به شیراز در روز‌های اخیر بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته است. از حرف‌هایی که درباره وطن و تعهدش به ایران گفته تا انتقاد‌های صریحی که نسبت به قضاوت داوران در مسترالمپیا داشته و خودش را قهرمان واقعی این رقابت‌ها معرفی کرده است.

اما در جریان مراسم استقبالی که روبروی باشگاه هادی چوپان ترتیب داده شده بود و خیلی از طرفداران پای صحبت‌های گرگ ایرانی نشستند، هادی چوپان از یک راز تلخ و عجیب در خصوص شرایط خودش پرده برداشت. این فوق ستاره پرورش اندام ایران و جهان که در ۳۷ سالگی همچنان با انگیزه تمرین می‌کند و هم‌اکنون نیز هدفش را قهرمانی در مسترالمپیای ۲۰۲۵ عنوان کرده، در بخشی از صحبت‌های خود می‌گوید: "چندین بار به فشار‌های عصبی و استرس مسابقات سکته کردم ولی هیچ‌کس این را نمی‌داند! چرا؟ چون می‌خواهم شادی‌ام را به شما انتقال دهم. "

با اینکه هادی چوپان زیر نظر یکی از بهترین مربیان جهان یعنی هنی رامبد کار خود را پیش می‌برد و قطعا به صورت منظم آزمایشات لازم را برای چک کردن سلامتی بدن خود پشت سر می‌گذارد، اما صحبت‌های او در خصوص وضعیت سلامتی‌اش، خیلی از طرفداران او را نگران کرده است.

هادی چوپان وقتی سال ۲۰۲۲ به عنوان قهرمانی مسترالمپیا رسید، در مصاحبه خود گفته بود می‌خواهد تا ۷، ۸ دوره دیگر این قهرمانی را تکرار کند. حالا باید دید با توجه به اتفاقاتی که برای او رخ داده و شاید سلامتی‌اش را هم به خطر انداخته، گرگ ایرانی تا چه زمانی قصد ادامه دادن مسیر خود را روی استیج مسترالمپیا خواهد داشت. 

بار‌ها در طول سال‌های اخیر فیلم تمرینات سنگین هادی چوپان حتی رقبای او را هم شگفت‌زده کرده و برخی کارشناسان او را در عرصه تمرینات سنگین و جابجا کردن وزنه‌های سنگین به ویژه در دوره سفت و سخت رژیم قبل از مسابقه یک استثنا می‌دانند. 

شاید همین فشار‌های عصبی و استرس بالایی که هادی چوپان از آن صحبت کرده، باعث شده تا هادی امسال قید حضور در آرنولدکلاسیک را با وجود جوایز چشمگیری که عنوان شده بزند و بگوید بدنش نیاز به کمی استراحت دارد.

منبع: ورزش سه

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: