جنجال فیلم کارآموز؛ پاسخ ترامپ به فیلم کارگردان ایرانی که او را به تجاوز جنسی متهم کرده است

جنجال فیلم کارآموز؛ پاسخ ترامپ به فیلم کارگردان ایرانی که او را به تجاوز جنسی متهم کرده است
او در ادامه نوشت: «همسر سابقم، ایوانا، فردی مهربان و فوق‌العاده بود و من رابطه خوبی با او داشتم. نویسنده این فیلم بی‌ارزش، گب شرمن، که قبلاً هم به‌خاطر دروغ‌هایش بی‌اعتبار شده بود، این موضوع را می‌دانست، اما آن را نادیده گرفت.»
کد خبر: ۳۷۴۹۴
|
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱

زی‌سان: دونالد ترامپ پس از انتشار فیلم زندگینامه‌ای «کارآموز» که ادعا‌هایی مبنی بر تعرض جنسی او به همسر سابقش، ایوانا ترامپ، را دوباره مطرح کرده، به‌شدت از سازنده ایرانی این فیلم انتقاد کرد.

در این فیلم، که بازیگران سباستین استن در نقش ترامپ و جرمی استرانگ در نقش روی کوهن، مشاور سیاسی جمهوری‌خواه را به تصویر می‌کشند، صحنه‌ای وجود دارد که ترامپ ایوانا را به زور به زمین می‌اندازد و به او تعرض می‌کند، در حالی که او در حال فریاد زدن است.

این صحنه که بحث‌برانگیز شده، با واکنش تند ترامپ همراه بود. او روز دوشنبه در شبکه اجتماعی خود، «تروث سوشال»، نوشت: «یک فیلم جعلی و بی‌ارزش به نام "کارآموز" که به‌دروغ درباره من ساخته شده است، امیدوارم شکست بخورد.»

ترامپ همچنین مدعی شد که رابطه خوبی با ایوانا تا روز مرگش در سال ۲۰۲۲ داشته است و سازندگان فیلم را به انجام یک حمله سیاسی بی‌اساس علیه کمپین انتخاباتی‌اش متهم کرد. او در ادامه نوشت: «همسر سابقم، ایوانا، فردی مهربان و فوق‌العاده بود و من رابطه خوبی با او داشتم. نویسنده این فیلم بی‌ارزش، گب شرمن، که قبلاً هم به‌خاطر دروغ‌هایش بی‌اعتبار شده بود، این موضوع را می‌دانست، اما آن را نادیده گرفت.»

این صحنه از فیلم برگرفته از شهادت ایوانا در طول طلاقش از ترامپ در سال ۱۹۹۰ است، که او در سال ۲۰۱۵ و در جریان نخستین کمپین ریاست‌جمهوری ترامپ، آن را پس گرفت.

با وجود تلاش ترامپ و دن اسنایدر، سرمایه‌گذار فیلم، برای جلوگیری از پخش آن، فیلم «کارآموز» به اکران درآمده و با نقد‌های عمدتاً مثبت مواجه شده است.

این فیلم به کارگردانی فیلمساز ایرانی، علی عباسی ساخته شده و سروصدای زیادی به پا کرده است.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: