همه چیز درباره فیلم «هفتاد سی» اولین فیلم بهرام افشاری؛ از تیرز تا اسامی بازیگران و خلاصه داستان

همه چیز درباره فیلم «هفتاد سی» اولین فیلم بهرام افشاری؛ از تیرز تا اسامی بازیگران و خلاصه داستان
فیلم هفتاد سی نخسین فیلم به کارگردانی بهرام افشاری در ژانر کمدی اجتماعی اسـت کـه درسال ۱۴۰۲ تولید شده است.
کد خبر: ۳۶۶۳۲
|
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸

زیسان: بهرام افشاری پس از سال‌ها تجربه بازیگری در آثار کمدی خود در مقام کارگردانی فیلم سینمایی «هفتاد سی» را با تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان ساخته است. بهرام افشاری پیش از تولید «هفتاد سی»، تجربه کارگردانی نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت؟» را داشت و فیلم کوتاه «خانه خاکستری» را ساخته بود؛ نمونه‌هایی استاندارد و قابل توجه که با استقبال خوبی مواجه شدند.

این فیلم سینمایی پنجمین همکاری بهرام افشاری و سید ابراهیم عامریان می‌باشد. بهرام افشاری و سید ابراهیم عامریان نه تنها در فسیل پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران و فیلم‌های سینمایی «کارگر ساده نیازمندیم»، «مرد عینکی» همکاری داشته بلکه پیش‌تر و با همراهی سیدابراهیم عامریان، فیلم‌کوتاه خود را کارگردانی کرده بود.

فیلم هفتاد سی

فیلم بهرام افشاری یک کمدی سیاه است که علاوه بر خودش، حضور هوتن شکیبا هم می‌تواند یکی دیگر از دلایل موفقیت فیلم در اکران می تواند باشد. شکیبا بعد از اینکه به واسطه بازی در نقش حبیب سریال «لیسانسه‌ها» به یکی از شخصیت‌های محبوب کمدی در تلویزیون تبدیل شد، با بازی در فیلم‌های «شبی که ماه کامل شد»، «تی‌تی»، «ابلق»، «ملاقات خصوصی» و همچنین سریال «رهایم کن» بار دیگر در مرکز توجه‌ها قرار گرفت.به هرحال دیدن اولین تجربه کارگردانی بهرام افشاری کنجکاوی برانگیزنده است و باید دید آیا افشاری می تواند در اکران هم فروشی خوب به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

همه‌چیز درباره فیلم پول و پارتی؛ کمدی عاشقانه‌ای که نگاه‌ها را به سوی خود جلب کرد

خلاصه داستان فیلم هفتاد سی

درباره این فیلم که هنوز داستانی از آن منتشر نشده است، گفته شده یک طنز اجتماعی است. فیلم هفتاد سی با عبارت طنز و گاه تلخ، به مشکلات و دغدغه‌های انسای در آستانه‌ی میانسالی می‌پردازد و موضوعاتی مانند ترس از پیری، حسرت گذشته و نگرانی از آینده را به تصویر می‌کشد داستان فیلم هفتاد سی بـه مسائلی مانند ازدواج، روابط عاطفی، شغل و خانواده میپردازد و تلاش می‌کند تا تصویری واقعی از زندگی در دهه چهارم زندگی ارائه دهد.

زمان اکران فیلم هفتاد سی

هفتاد سی قرار بود همزمان با فیلم «زودپز» نیمه اول مهر‌ماه روی پرده سینما‌ها برود اما با یک هفته تعویق از روز چهارشنبه هجدهم مهرماه به سرگروهی پردیس «مگا مال» اکران خود را آغاز می کند.

بیشتر بخوانید:

همه چیز درباره فیلم زودپز؛ خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم زودپز و تاریخ دقیق اکران

بازیگران فیلم هفتاد سی

در فیلم هفتاد سی بازیگران از جمله بهرام افشاری، هوتن شکیبا، ناهید مسلمی، سیاوش طهمورث، مهدی حسینی نیا، حسین پاکدل، صدف اسپهبدی و الهه حصاری به هنرمندی پرداخته اند.

فیلم هفتاد سی

تیزر و پوستر فیلم هفتاد سی

پوستر و لوگوی این فیلم سینمایی را محمد روح الامین طراحی کرده است. همزمان با اکران هفتادسی از تیزر فیلم رونمایی شد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: