پل پوگبا پس از بازگشت به کجا می‌رود؟

پل پوگبا پس از بازگشت به کجا می‌رود؟
دستمزد سالانه پوگبا هشت میلیون یورو به علاوه دو میلیون یورو پاداش عنوان شده است و یوونتوس ترجیح می‌دهد او را به تیم دیگری بفروشد.
کد خبر: ۳۶۷۴۱
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰

دادگاه حکمیت ورزش (CAS) تایید کرد که محرومیت چهار ساله پل پوگبا به دلیل جرایم دوپینگ به ۱۸ ماه کاهش یافته است.

هافبک یوونتوس در ماه فوریه امسال از سوی آژانس ملی مبارزه با دوپینگ ایتالیا با این محرومیت و جریمه ۵ هزار یورویی مواجه شد. این محرومیت به دلیل مثبت شدن مواد دوپینگی در آزمایش بازیکن فرانسوی تایید شد.

با این حال، پوگبا از این تصمیم به CAS درخواست تجدید نظر کرد، که اکنون اعلام شده محرومیت او به ۱۸ ماه کاهش یافته است. دادخواست او در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۳ ثبت شده بود.

در نتیجه، بازیکن فرانسوی برای شروع تمرینات در سال جدید میلادی مشکلی نخواهد داشت و می‌تواند در اواسط مارس به میادین بازگردد. همچنین جریمه نقدی او هم رد شده است.

مقصد بعدی پوگبا مشخص شد؟

باشگاه یوونتوس با وجود کاهش محرومیت پوگبا علاقه‌ای به ادامه همکاری با این بازیکن فرانسوی ندارد و به این ترتیب باید منتظر پیوستن او به تیم جدیدی در زمستان بود. به نوشته گاتزتادلواسپورت، دستمزد سالانه پوگبا هشت میلیون یورو به علاوه دو میلیون یورو پاداش عنوان شده است و یوونتوس ترجیح می‌دهد او را به تیم دیگری بفروشد. این روزنامه همچنین پیش‌بینی کرد مقصد هافبک ۳۱ساله فرانسوی لیگ عربستان یا لیگ آمریکا باشد.

پوگبا در تابستان ۲۰۲۲ برای بار دوم راهی یوونتوس شد. او پیش از این از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ برای باشگاه تورینی بازی کرد، اما سپس به منچستریونایتد نقل مکان کرد. قرارداد این بازیکن فرانسوی با تیم ایتالیایی تا تابستان ۲۰۲۶ اعتبار دارد.

tags # فوتبال
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: