اتفاق غیرمنتظره؛ منتظر محمد سرخ‌پوش شد!

اتفاق غیرمنتظره؛ منتظر محمد سرخ‌پوش شد!
منتظر محمد بازیکن سابق استقلال پس از فسخ قراردادش با آبی پوشان، راهی تیم فوتبال نساجی شد.
کد خبر: ۳۴۵۳۷
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵

منتظر محمد بازیکن سابق استقلال پس از فسخ قراردادش با آبی پوشان، راهی تیم فوتبال نساجی شد.

به گزارش ورزش سه، نخستین خرید علی خطیر پس از پذیرش مدیرعاملی باشگاه نساجی، گزینه‌ای هیجان انگیزه و جالب توجه است. منتظر محمد، کاپیتان تیم امید عراق که در زمان مدیریت خطیر در استقلال راهی این تیم شده بود، پس از فسخ قراردادش توسط آبی‌ها، بازیکن آزاد بود و حالا قرار است که به فوتبالش در نساجی ادامه دهد.

پیوستن این بازیکن عراقی به استقلال در فصل گذشته، حواشی زیادی را به دنبال داشت. جواد نکونام زیر بار پذیرش این بازیکن نرفت و در نهایت مدیریت باشگاه ناچار شد تا منتظر محمد را به مس رفسنجان قرض بدهد. بازیکنی که در لباس نماینده کرمان خوش درخشید و حتی در جام حذفی، عامل شکست و کنار رفتن تیم نکونام از جام حذفی شد.

پس از پایان قرارداد قرضی و بازگشت به استقلال، این بازیکن باز هم جایی در تفکرات نکونام نداشت و از آنجایی که هم لیست بازیکنان خارجی و هم سقف قرارداد آبی‌ها پر شده بود، مدیریت استقلال در تصمیمی عجیب، قرارداد منتظر محمد را به صورت یکطرفه فسخ کرد تا زمینه جدایی رایگان او را به بهترین شکل ممکن فراهم کند.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که در روز‌های آغازین پنجره تابستانی، منتظر محمد از باشگاه‌های مس رفسنجان و آلومینیوم اراک پیشنهاداتی داشت، اما این دو باشگاه با استقلال و بازیکن عراقی به توافق دست پیدا نکردند تا آبی‌ها مجبور به فسخ یکطرفه قرارداد وی شوند.

پس از انتخاب علی خطیر به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه نساجی، او در اولین اقدام نقل و انتقالاتی، منتظر محمد را به این تیم آورد تا او درست به مانند نیم فصل نخست لیگ قبل، یک بار دیگر زیر نظر ساکت الهامی مشغول فعالیت شود و به کارش در فوتبال ایران ادامه دهد.

باشگاه نساجی در اعلام خبر رسمی جذب منتظر محمد نوشته است: این بازیکن در ۲۴ بازی برای مس به میدان رفت و سه گل نیز به ثمر رساند. منتظر محمد در رده‌های پایه و همچنین در رده بزرگسالان سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی عراق را دارد.

tags # فوتبال
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون