ترکیب پرسپولیس برای بازی الاهلی اعلام شد

ترکیب پرسپولیس برای بازی الاهلی اعلام شد
خوان کارلوس گاریدو ترکیب پرسپولیس مقابل الاهلی را انتخاب کرد.
کد خبر: ۳۴۳۴۷
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹

در اولین هفته لیگ نخبگان آسیا، پرسپولیس در ورزشگاه شاهزاده فیصل عبدالله میهمان تیم پرستاره الاهلی عربستان است.

در شرایطی که در ترکیب حریف ستاره‌های خارجی نام آشنایی حضور دارند، گاریدو به شاگردان خود ایمان دارد و امیدوار است دست پر از زمین بیرون بیاید.

*در خط دروازه پرسپولیس آلکسیس گندوز الجزایری قرار گرفته است. او بعد از کلین‌شیت در بازی مقابل فولاد و دعوت شدن به تیم ملی الجزایر روحیه بالایی برای اولین بازی لیگ نخبگان دارد

*پرسپولیس در قلب خط دفاعی زوج گولسیانی-کنعانی را دارد. ایوب العملود مدافع راست سرخ‌هاست و میلاد محمدی در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس بازی می‌کند.

*مسعود ریگی تنها هافبک دفاعی تخصصی پرسپولیس است و کنار او سروش رفیعی که وظیفه بازی‌سازی را نیز دارد، قرار گرفته است.

ترکیب پرسپولیس برای بازی الاهلی اعلام شد

*فرشاد احمدزاده و اوستون ارونوف دو وینگر پرسپولیس هستند که کار‌های ترکیبی و کمک به خط حمله را در دستور کار دارند. فرشاد دوباره در آسیا برای پرسپولیس بازی می‌کند و ارونوف نیز امید اول هواداران در ترکیب این تیم است.

*در خط حمله وحید امیری همانند بازی قبلی پشت مهاجم بازی می‌کند و به‌عنوان بازیکن آزاد به خط هافبک و حمله کمک می‌رساند. علی علیپور نیز تک مهاجم تخصصی پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان است. علیپور تاکنون ۲ گل حساس به این تیم زده و امیدوار به تکرار این اتفاق است.

ترکیب پرسپولیس به این شرح است:

آلکسیس گندوز، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، میلاد محمدی، ایوب العملود، مسعود ریگی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، اوستون ارونوف، وحید امیری و علی علیپور

منبع: ورزش سه

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون