تیلور و باروز در آلبانی؛ دیدار جادوگر آمریکایی با کامران در تیرانا

تیلور و باروز در آلبانی؛ دیدار جادوگر آمریکایی با کامران در تیرانا
دیوید تیلور و جردن باروز با برتری مقابل زاهید والنسیا و چنس مارستلر به عنوان ملی‌پوشان اوزان ۹۲ و ۷۹ کیلوگرم آمریکا در مسابقات جهانی آلبانی انتخاب شدند.
کد خبر: ۳۴۲۷۰
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲

بعد از برگزاری فینال‌های مسابقات انتخابی کشتی آمریکا برای مسابقات جهانی ۲۰۲۴ اوزان غیرالمپیکی، ویتو آروجائو قهرمان دوره گذشته مسابقات جهانی در وزن ۶۱ کیلوگرم با شکست مارکوس بلیز ملی‌پوش شد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم جیمز گرین به دوبنده این وزن آمریکا در مسابقات جهانی رسید.

جردن باروز رکورددار کشتی آمریکا، علاوه بر انتقام شکست سال گذشته‌اش، با غلبه بر چنس مارستلر در ۷۹ کیلوگرم صاحب دوبنده تیم ملی این کشور شد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز دیوید تیلور از سد زاهید والنسیا گذشت و ملی‌پوش آمریکا در مسابقات جهانی تیرانا شد. تیلور هرچند کشتی اول را نزدیک و به سختی به سود خود تمام کرده بود، در مبارزه دوم فینال، درحالیکه ۸-صفر پیش بود، با ضربه فنی والنسیا را در ثانیه‌های پایانی شکست داد.

به این ترتیب آمریکایی‌ها با آروجائو، گرین، باروز و تیلور راهی آلبانی خواهند شد، مسابقاتی که ۷ تا ۱۰ آبان به انجام می‌رسد. نکته جالب در مورد گرین، باروز و تیلور اینکه هر سه نفر بالای ۳۰ سال بوده و دو نفر آنها (گرین و تیلور) قبلا از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده بودند که برای حضور در مسابقات جهانی آلبانی دوباره وسوسه شده و به تشک بازگشتند. در این تیم تنها آروجائوست که زیر ۳۰ سال و جوان است.

در این چهار وزن غیرالمپیکی رضا مومنی، امیرمحمد یزدانی، محمد نخودی و کامران قاسم‌پور تیم ملی آزاد ایران را در رقابت‌های جهانی همراهی می‌کنند.

هرچند مومنی و قاسم‌پور سابقه کشتی گرفتن با آروجائو و تیلور را ندارند، اما یزدانی و نخودی قبلا با گرین و باروز کشتی گرفته‌اند که امیرمحمد یزدانی سابقه شکست جیمز گرین را دارد، اما نخودی چند بار مغلوب باروز شده است.

نتایج کامل مسابقات فینال انتخابی آمریکا به این شرح است:

فینال ۶۱ کیلوگرم:

ویتو آروجائو ۲- مارکوس بلیز یک

ویتو آروجائو ۳- مارکوس بلیز یک

فینال ۷۰ کیلوگرم:

جیمز گرین ۱۰- پانتالئو صفر

جیمز گرین ۲- پانتالئو یک

فینال ۷۹ کیلوگرم:

جردن باروز ۳- چنس مارستلر صفر

جردن باروز ۶- چنس مارستلر ۳

فینال ۹۲ کیلوگرم:

دیوید تیلور ۳- زاهید والنسیا ۳

دیوید تیلور برنده با ضربه فنی – زاهید والنسیا

منبع: تسنیم

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون