این پرسپولیس بهتر از فصل قبل است!

این پرسپولیس بهتر از فصل قبل است!
حسین بادامکی می‌گوید دو باشگاه استقلال و سپاهان از قبل اطلاع داشتند که سقف بودجه افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۳۳۹۳۷
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷

حسین بادامکی معاون ورزشی تیم پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز سرخپوشان که با حضور خبرنگاران برگزار شد، در گفتگو با آنها در شروع کار گفت: شرایط مناسبی است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. طبیعتا کمی ناهماهنگی داریم، چون چند نفر دیر اضافه شدند و درصد بیشتری از تیم تغییر کردند، اما شرایط خوب است، اما امیدواریم یک بازی خوب انجام دهیم و دست پر برگردیم.

او در مورد سقف بودجه و افزایش آن در ساعات پایانی توضیح داد: یک مقدار عجیب بود. از روز اول اصرار داشتند که این قانون اجرایی خواهد شد و ما بر اساس آن در بازار نقل و انتقالات حضور پیدا کردیم و چند بازیکن را از دست دادیم، اما اینکه چند ساعت مانده به موعد لیست آسیایی تغییر کرد، عجیب بود. هنوز درآمدی برای رقابت آسیایی به باشگاه‌ها اختصاص پیدا نکرده و اینکه برای بازی انجام نداده، جایزه تعلق بگیرد عجیب است.

وی افزود: ما هنوز پولی از‌ای اف سی برای سالیان گذشته دریافت نکردیم. البته یک‌سری هزینه سفر را‌ای اف سی پرداخت کرد، اما پول نقد نداده است.

بادامکی در مورد موضع سایر مدیران از جمله سمیعی و حمایت او از افزایش سقف عنوان کرد: این حرف‌ها به نظرم منطقی نیست. باشگاه استقلال یا سپاهان، بر اساس من فکر می‌کنم اطلاعاتی که داشتند خرید کردند. فکر کنم می‌دانستند روز آخر نقل و انتقالات این اتفاق رخ خواهد داد. شواهد اینطور نشان می‌دهد که آنها می‌دانستند احتمالا سقف بالا خواهد رفت بازیکن خریدند. اینها در حق ما و حتی تیم‌های دیگر لیگ برتر اجحاف خواهد شد.

معاون ورزشی پرسپولیس با اشاره به تغییر وضعیت اورونوف اظهار داشت: ما چند وقت پیش برای سهمیه زیر ۲۵ ساله نامه زدیم و قرار بود قبل از بازی فولاد این اتفاق بیفتد، اما مخالفت شد. با این حال به ما شنبه گفتند که بیایید و کارت بازی آقای ارونوف را عوض کنید.

او درباره موضوع مهم افزایش یک سهمیه داخلی و خارجی به اسکواد باشگاهی گفت: هنوز چیزی به ما اضافه نشده و باید ببینیم شنبه چه خواهد شد.

حسین بادامکی درباره سقف بودجه توضیح داد: مشکل ما این بود که به قانون عمل کردیم و الان هم تحت فشار هواداران هستیم. الان هم لیست ما پر است و سینا اسدبیگی را هم در لیستمان داریم. ضمن اینکه لیست تیم ما کامل است و آقای گاریدو بازیکنی را معرفی نکرده است.

وی درباره خروج اسدبیگی از لیست اظهار داشت: ما تا ۲۸ شهریور فرصت داریم و مذاکره خواهیم کرد. سینا اسدبیگی بازیکن خوبی است و شاید زمان خوبی نبود که این اقدام را انجام بدهیم، اما ناچار شدیم که او را در لیست خروجی قرار بدهیم. دیدم مصاحبه کرده که فشار باشگاه بود، اما واقعا اینطور نبود. ما اگر می‌خواستیم خودمان تصمیم بگیریم روز اول نقل و انتقالات می‌گفتیم، اما این تصمیم آقای گاریدو بود که بعد از دو بازی این تصمیم را گرفتند.

معاون سرخپوشان درباره خالی شدن لیست بعد از جدایی اسدبیگی و همچنین بودجه لازم برای خرید بازیکن، در پاسخ به این سوال که آیا در این صورت بازیکن جدیدی جذب خواهد شد؟ گفت: به نظر آقای گاریدو بستگی دارد. اگر ایشان نیاز داشته باشد حتما باشگاه اقدام خواهد کرد، چون وظیفه ماست بهترین بازیکنان را در اختیار سرمربی بگذاریم. ببینید به نظر من اگرچه هواداران انتظار زیادی دارند، اما مطمئن باشید ما تیم خوبی داریم و از پارسال شرایط بهتری داریم. پرسپولیس در این سال‌ها تغییر کمی داشته و تنها مشکل این است که امسال سرمربی تغییر کرده و ۶۰-۷۰% تیم عوض شده و طبیعتا به این زودی نمی‌تواند به هماهنگی آرمانی برسد.

او در مورد بالا رفتن میانگین سنی عنوان کرد: ما جوانان خیلی خوبی داریم، اما به‌خاطر قانونی که فدراسیون گذاشته و دو بازیکن زیر ۲۱ سال باید روی نیمکت باشند، عملا سهمیه زیر ۲۳ ساله ما می‌سوزد. چون دیگر مربی نمی‌تواند از سهمیه زیر ۲۳ سال استفاده کند. امیدوارم این قانون درست شود، اما هواداران مطمئن باشند تیم ما بهتر خواهد شد. امیدوارم هواداران مسائل را فراموش کنند و از تیم حمایت کنند.

حسین بادامکی در پاسخ به این سوال که آیا سروش رفیعی نقشی در جذب سعید مهری داشته؟ گفت: این حرف‌ها در شان شما و هواداران و باشگاه پرسپولیس نیست. سروش رفیعی جزء بهترین بازیکنان لیگ ماست و من خودم احساس می‌کنم از احساس مسئولیت زیاد است که این اتفاقات برایش رخ می‌دهد. او دوست دارد بازیکن کناری‌اش هم خوب بازی کند و همین در نمایش او تاثیر می‌گذارد. اصلا این صحبت‌ها نبوده که آقای رفیعی بخواهد بازیکنی را جذب کند. ما هم بر اساس نظر سرمربی بازیکن جذب می‌کنیم.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون