پرونده پزشکی جعلی، دردسر جدید باشگاه بزرگ لیگ برتر!

پرونده پزشکی جعلی، دردسر جدید باشگاه بزرگ لیگ برتر!
پرونده پزشکی جعلی یکی از بازیکنان خارجی سابق لیگ برتر ایران به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی رفته است.
کد خبر: ۳۳۰۲۵
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸

پرونده پزشکی جعلی یکی از بازیکنان خارجی سابق لیگ برتر ایران به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی رفته است.

قوانین خاصی که فدراسیون فوتبال ایران برای نقل و انتقالات گذاشته است باعث شده باشگاه‌ها در جذب بازیکن دچار محدودیت‌هایی باشند و برای دور زدن این قوانین و محدودیت‌ها متوسل به تخلف و کار‌های غیر قانونی شوند.

یکی از این قوانین مربوط به سهمیه بازیکنان خارجی برای تیم‌های لیگ برتری است. سال گذشته هر تیمی می‌توانست ۴ بازیکن خارجی به اضافه یک بازیکن آسیایی در لیست نفراتش داشته باشد. همچنین اگر یک باشگاه از هر کدام از بازیکنان خارجی‌اش در ۶۰ درصد دقایق مسابقاتش استفاده نمی‌کرد سهمیه آنها برای فصل بعد کم می‌شد

حالا خبر رسیده است که یکی از باشگاه‌های لیگ برتری برای این که سهمیه بازیکنان خارجی تیمش کم نشود و بتواند امسال هم ۱+۵ بازیکن خارجی در لیستش داشته باشد برای یکی از بازیکنان خارجی فصل گذشته‌اش که دقایق کمی به زمین رفته مدارک پزشکی جعلی تهیه کرده است که نشان دهد او مصدوم به فوتبال ایران آمده و اشتباهی در تست‌های پزشکی پذیرفته شده است!

این بازیکن زمانی که در باشگاهش بازی می‌کرد در چند بازی برای تیمش به زمین رفت و البته کیفیت خوبی هم نداشت. البته او چند بازی را به دلیل سرماخوردگی و مصدومیت از دست داد، اما باز هم دقایق حضورش در بازی‌های تیمش به اندازه‌ای نبود که سهمیه‌اش حفظ شود.

برای همین هم باشگاه مذکور دست به جعل مدارک پزشکی برای او زده است تا نشان بدهد او به دلیل مصدومیت نتوانسته در حداقل زمانی که برای بازی کردنِ بازیکنان خارجی تعیین شده بازی کند و البته از اول حضورش مصدوم بوده و به اشتباه مجوز بازی‌اش صادر شده است!

اما ظاهرا کمیته انضباطی و کمیته اخلاق متوجه شده‌اند که در این پرونده برخی مدارک جعل شده است و حالا برای تخلف این باشگاه بزرگ پرونده جدیدی در کمیته انضباطی و کمیته اخلاق باز شده است.

حالا اگر باشگاه مذکور نتواند اصالت مدارک مربوط به این پرونده را اثبات کند به احتمال زیاد یک سهمیه این تیم برای جذب بازیکن خارجی خواهد سوخت.

منبع: فوتبالی

tags # فوتبال
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون