قطعی: استقلال - الغرافه در شهر قدس

قطعی: استقلال - الغرافه در شهر قدس
نایب رئیس فدراسیون فوتبال از درخواست باشگاه استقلال برای برگزاری دیدار آسیایی خود در ورزشگاه شهر قدس خبر داد.
News ID: ۳۲۵۷۲
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴

 مهدی محمد نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه جلسه نمایندگان سرخابی‌های پایتخت درباره شرایط برگزاری دیدار‌های خانگی این دو تیم در تهران با خبرنگاران صحبت کرد و ابتدا اظهار داشت: ما جلسات زیادی داشتیم و خوشبختانه با هم‌افزایی صورت گرفته میان سازمان لیگ و آقای شهردار موارد مطرح شده، قرار است به زودی حل و فصل شود. باشگاه استقلال هم نامه‌ای به تازگی به فدراسیون فوتبال زد و ابتدا ورزشگاه آزادی را برای برگزاری مسابقات اسیایی معرفی کرد، اما چون ورزشگاه آزادی آماده نیست، با نامه استقلالی‌ها ورزشگاه شهر قدس معرفی شد. باشگاه پرسپولیس هنوز نامه نزده و باید هر چه سریعتر محل میزبانی خود برای مسابقات نخبگان آسیا را باید معرفی کند.

او ادامه داد: با توجه به شرایط این ورزشگاه ما بازی‌های زیادی را در اینجا برگزار خواهیم کرد. انشالله مسابقات لیگ و حتی مسابقات بین المللی در سطوح جوانان و نوجوانان را در اینجا برگزار کردیم و همچنین این فضا و این موقعیت به فوتبال کشور کمک خواهد کرد. یکی از کمبود‌های فوتبال ایران زمین فوتبال است و غیر از آن ما مشکل استادیوم هم داریم. خوشبختانه با این بازدیدی که داشتیم در بحث رختکن، VIP، CIP، جایگاه نشستن هواداران و گیت‌های ورودی شرایط خوبی دارد.

نبی با اشاره به مسئله ظرفیت کم این ورزشگاه نسبت به جمعیت پیش بینی شده برای استقبال از بازی‌های آسیایی توضیح داد: ظرفیت ورزشگاه هم در حال حاضر ۸ هزار نفر است و با توجه به مسائل بین المللی باید این مسئله را طی همین چند روز اخیر برطرف کنیم.

وی افزود: پرسپولیس و استقلال مختار هستند و همانطور که استقلال برای بازی با الغرافه این ورزشگاه را معرفی کرده، می‌توانند برای بازی‌های بعدی ورزشگاه دیگری را معرفی کنند. فدراسیون فوتبال و سایر ارگان‌ها تسهیل‌گیر میزبانی هستند و میزبانی اصلی این دو باشگاه خواهند بود؛ لذا ظرفیت ورزشگاه با توجه به فروش بلیت الکترونیکی، از طرفی خود رسانه‎ها و دوستان ما باید به موقع اطلاع رسانی کنند که کسی بدون بلیت مراجعه نکند که از وظایف من خارج است و شورای تامین باید تصمیم بگیرد. با توجه به درخواست باشگاه استقلال، شهر قدس معرفی شده و استادیوم آزادی هم زمانی می‌تواند بازی برگزار کند که تمام کارهایش انجام شود. این مشکل را داریم ولی بر اساس درخواست خود باشگاه استقلال این ورزشگاه آماده است و شورای تامین تصمیم می‌گیرد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
non-publishable: ۰ | Under Review: ۰ | Published:
گوناگون