داستان جالب وحید امیری و تیم ملی

داستان جالب وحید امیری و تیم ملی
وحید امیری ستاره باتجربه پرسپولیس همچنان امیدوار است به تیم ملی برگردد.
News ID: ۳۲۵۳۳
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵

وحید امیری در ۳۶ سالگی همچنان کیفیت ممتاز یک ستاره را به نمایش می‌گذارد.

وحید امیری در تمام این سال‌ها یک ستاره تمام عیار در موفقیت‌های پرسپولیس بوده، اما بعد از چند مصدومیت دردناک و افزایش طبیعی سن و سال، بسیاری تصور می‌کردند که دوره او تمام شده و کم کم قرار است از صفحه ستاره‌ها محو شود.

ستاره با اخلاق و باکیفیت فوتبال ایران طی یکی دو سال گذشته مصدومیت‌های مختلفی را تجربه کرد. وحید دو فصل قبل و بعد از انجام بازی‌های پشت سر هم برای تیم ملی و پرسپولیس، با پارگی دیسک کمر مواجه شد و همین موضوع باعث شد تا وحید مجبور به انجام عمل جراحی شود.

عمل جراحی سنگینی که بازگشت به فوتبال را برای هر بازیکنی سخت می‌کند. وحید، اما آنقدر انگیزه داشت و آنقدر مشتاق بازگشت به زمین فوتبال بود که همه این روز‌های سخت را پشت سر گذاشت.

خیلی‌ها فکر می‌کردند امیری جام جهانی را از دست خواهد داد ولی وحید خودش را رساند و در لیست نهایی کیروش هم قرار گرفت. با این حال آن وحید همیشگی نبود و شاید یکی از دلایل اصلی اینکه امیری در قطر حتی یک دقیقه هم بازی نکرد، همین موضوع بود. امیری فصل قبل هم بار‌ها به تیمش در راه قهرمانی کمک کرد و پاس گل قهرمانی پرسپولیس هم توسط او داده شد.

امیری که به دلیل نداشتن دفاع چپ در دو بازی نخست لیگ امسال در پست غیر تخصصی اش به میدان رفت، در دیدار مقابل فولاد در میانه میدان بازی کرد و عملکرد درخشانی هم داشت. به غیر از زدن گل دوم، دوندگی و توپ گیری‌های زیاد امیری برگ برنده پرسپولیس در میانه میدان بود و وحید نقش پررنگی در کسب اولین برد فصل تیمش داشت.

امیری که مدت‌هاست به تیم ملی دعوت نشده، خیلی امیدوار بود که این اتفاق این بار رخ دهد و هنوز هم امیدش را از دست نداده است. امیری در خصوص دعوت نشدنش به تیم ملی گفت به نظر کادر فنی احترام می‌گذارد. وحید دقیقا رفتاری که همه انتظارش را داشتند را انجام داد.

با این حال امیری به شدت به دنبال فرصتی برای بازگشت به تیم ملی است و دوست دارد دوباره دعوت شود. بعد از مصدومیت‌های پشت سر هم خیلی از نزدیکان امیری به او توصیه کردند از بازی‌های ملی خداحافظی کند ولی وحید زیربار این موضوع نرفت و نتوانست برای خداحافظی با خودش کنار بیاید.

امیری دوست دارد به تیم ملی برگردد ولی کادرفنی تیم ملی به نظر علاقه‌ای به دعوت از امیری ندارد. همین موضوع کار را برای آچار فرانسه پرسپولیسی‌ها سخت می‌کند ولی وحید همچنان امیدوار است که دوباره پیراهن تیم ملی را برتن کند.

منبع: خبر ورزشی

سایر اخبار
ارسال نظرات
non-publishable: ۰ | Under Review: ۰ | Published:
گوناگون