مردی به اتهام تهدید به قتل ترامپ دستگیر شد

مردی به اتهام تهدید به قتل ترامپ دستگیر شد
یک مرد اهل آریزونای آمریکا که به اتهام تهدید به کشتن دونالد ترامپ در شبکه‌های اجتماعی، تحت تعقیب بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۳۱۷۷۷
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲

یک مرد اهل آریزونای آمریکا که به اتهام تهدید به کشتن دونالد ترامپ در شبکه‌های اجتماعی، تحت تعقیب بود، دستگیر شد.

پلیس منطقه کوچایس در ایالت آریزونا اعلام کرد یک مرد اهل این منطقه را که به اتهام تهدید به کشتن دونالد ترامپ در شبکه‌های اجتماعی، تحت تعقیب بود، دستگیر کرده است.

مقامات اعلام کردند این مرد با نام رونالد لی سیورود ۶۶ ساله، که قراربازداشت‌های معوق از ویسکانسین داشته است، پس از تهدید به قتل دونالد ترامپ در شبکه‌های اجتماعی، در نهایت دستگیر و بلافاصله راهی زندان شد.

براساس این گزارش، این مرد با دو اتهام مربوط به تهدید به قتل دونالد ترامپ، راهی زندان شد و تا زمان صدور حکم نهایی توسط دادگاه در بازداشت به سر می‌برد.

دونالد ترامپ که در زمان دستگیری این مرد برای برگزاری یک کمپین انتخاباتی به مرز مکزیک با آمریکا رفته بود، در این باره گفت: من از این تهدید متعجب و حیرت زده نشدم و این به این علت است که من می‌خواهم کار‌هایی انجام دهم که برای افراد بد، بسیار بد است.

این آخرین مجموعه تهدیدات علیه نامزد‌های ریاست جمهوری آمریکا در آستانه انتخابات ۵ نوامبر است. در اوایل ماه جاری، یک مرد اهل ویرجینیا به قتل کامالا هریس نامزد دموکرات‌ها و دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان متهم شد. همچنین یک مرد اهل نیوهمپشایر، در ماه دسامبر سال گذشته به اتهام تهدید به قتل نامزد‌های جمهوری خواهان برای انتخابات ۲۰۲۴، دستگیر شد.

دونالد ترامپ نیز در یک گردهمایی انتخاباتی در باتلر پنسیلوانیا در ۱۴ جولای، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و از ناحیه گوش زخمی شد. در پی این حادثه سرویس مخفی آمریکا تحت فشار‌های زیاد برای پاسخگویی در این باره قرار گرفت که در نهایت منجر به استعفای رئیس سرویس مخفی شد.

به رغم این تهدید و تهدیدات قبلی، ترامپ اظهار کرد که برای سرویس مخفی و اقداماتش احترام زیادی قایل است، اما در عین حال، در حفاظت از او کوتاهی و اشتباه کردند.

منبع: تسنیم

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون