سورپرایز جنجالی تراکتور برای پرسپولیس؛ اسکوچیچ گاریدو را غافلگیر می‌کند؟

سورپرایز جنجالی تراکتور برای پرسپولیس؛ اسکوچیچ گاریدو را غافلگیر می‌کند؟
تیم تراکتور در دیداری حساس به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.
کد خبر: ۳۱۵۷۳
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳

تیم تراکتور در دیداری حساس به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

به گزارش ورزش سه، آخرین تمرین تیم تراکتور در استادیوم یادگار در حالی برگزار شد که شاگردان دراگان اسکوچیچ با آخرین ایده سرمربی خود برای دیدار حساس با پرسپولیس مواجه شدند، دیداری که برای این سرمربی کروات از اهمیت زیادی برخوردار است.

تراکتور در این بازی سجاد اشوری را در اختیار نخواهد داشت و سایر بازیکنان در ترکیب حاضر هستند. امیرحسین حسین‌زاده که مصدومیت جزئی داشت، به جمع بازیکنان اضافه شده و تست خود را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

با این حال احتمال دارد اسکوچیچ برای این بازی تغییراتی را هم در ترکیب تیمش داشته باشد، جایی که شاید او باتوجه به دست روی نیمکت، می‌تواند ترکیب را مطابق نظر خود تغییر دهد.

قفس توری در احاطه علیرضا بیرانوند

دروازه‌بان شماره یک تراکتور بعد از کلین‌شیت روحیه‌بخش مقابل مس رفسنجان، برابر پرسپولیس بازی خواهد کرد. این دیداری جالب برای بیرانوند خواهد بود چرا که برای اولین بار بعد از لیگ پانزدهم و نفت تهران، برابر پرسپولیس خواهد ایستاد. نکته جالب اینکه در آستانه این بازی ارجاع پرونده او به کارشناسی، خیال گلر شماره یک را از حضور در درون دروازه هم راحت کرد.

خط دفاع شاید با یک تغییر مهم

خط دفاعی تراکتور با رهبری شجاع خلیل‌زاده تشکیل خواهد شد. شجاع، عارف آقاسی را در کنار خود می‌بیند و محمد نادری هم در سمت چپ حضور خواهد داشت. اما در آخرین تمرین چند بار مهدی شیری جانشین دانیال شد تا احتمال تغییر در این پست به وجود بیاید.

سورپرایز جنجالی تراکتور برای پرسپولیس؛ اسکوچیچ گاریدو را غافلگیر می‌کند؟

هافبک تراکتور با ایده‌های خلاقانه

ایگور پوستونسکی بعد از نمایش درخشان در رفسنجان برابر پرسپولیس هم بازی خواهد کرد. ریکاردو الوز جلوتر از او حضور خواهد داشت و مهدی ترابی در سمت چپ بازی خواهد کرد. اما جالب است بدانید وقتی شیری وارد ترکیب می‌شد، دانیال به پست وینگر انتقال پیدا می‌کرد؛ بنابراین ممکن است اسماعیلی‌فر سورپرایز اسکوچیچ شود.

زوج اشتراکالی کیست؟

تامی اشتراکالی هم عملکرد بسیار خوبی داشت و جایگاه ثابتی در ترکیب خواهد داشت، اما ممکن است زوج او تغییرکند. اگر تومیسلاو مهاجم کاذب باشد، رحمان جعفری گزینه اول خواهد بود، اما در غیر این صورت ممکن است امیرحسین حسین‌زاده هم وارد ارنج اصلی شود.

ترکیب احتمالی تراکتور:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، مهدی شیری، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو الوز، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، تامی اشتراکالی و رحمان جعفری

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون