جلسه سرنوشت‌ساز برای انفجار آخرین بمب پرسپولیس

جلسه سرنوشت‌ساز برای انفجار آخرین بمب پرسپولیس
رضا درویش از برگزاری جلسه برای جدایی علی قلی‌زاده از لخ پوزنان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۴۰۳
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۲

رضا درویش از برگزاری جلسه برای جدایی علی قلی‌زاده از لخ پوزنان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین؛ مدیرعامل پرسپولیس خبر مهمی را داد و اعلام کرد که باشگاه علی قلی‌زاده موافقت خود را با جدایی او اعلام کرده است: یکی دو بار با باشکاه ایشان صحبت کردیم، علی [قلی زاده]خیلی علاقه‌مند است به هر شکلی که شده به پرسپولیس بپیوندد. او ۷-۸ سال پیش در سایپا با من بود و از نوجوانی در این تیم بود. بسیار بچه بانظم و خوبی است و علاقه‌مند پروپاقرص پرسپولیس است.

وی همچنین افزود: شباهت زیادی بین او و میلاد محمدی است. چندین پیشنهاد از ایران برای او رفته، اما گفته در ایران فقط برای پرسپولیس بازی میکنم.

درویش در مورد سرنوشت این بازیکن اظهار داشت: باشگاهش یک بار اوایل هفته برای جدایی او اعلام رضایت کرد اوایل هفته، اما بازهم به جلسه دعوت شده.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد این جلسه توضیح داد: امروز یک جلسه داشته و ظاهرا یک جلسه دیگر هم دارد که به فردا موکول شده است. ما منتظریم ببینیم باشگاه به تعهدی که پنج‌شنبه و جمعه به ما داد مبنی بر اینکه بعد از بازی یکی دو روز پیششان ایشان را آزاد کند، پایبند خواهد بود یا نه.

او در پایان گفت: امیدواریم در خدمت آقای علی قلی‌زاده باشیم. تفاوت بازیکنان ما با دیگران این است که دیگران برای منافع مالی می‌روند، اما بازیکنان ما به خاطر دلشان می‌روند و وقتی همدلی و همدردی بیشتر است، احتمال موفقیت بیشتر است.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون