چمن شماره یک کمپ تیم ملی تبدیل به زمین خاکی شد!

چمن شماره یک کمپ تیم ملی تبدیل به زمین خاکی شد!
فدراسیون فوتبال بعد از سال‌ها هنوز نتوانسته زمین چمن تمرین تیم‌های ملی را ترمیم و قابل استفاده کند.
کد خبر: ۳۱۲۴۷
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵

فدراسیون فوتبال ایران چند سالی است که ادعای چند ستاره بودن دارد، اما شرایط فوتبال کشورمان این موضوع را تایید نمی‌کند. در حال حاضر اصلی‌ترین مشکل فوتبال ایران نداشتن زمین چمن مناسب بوده و این در حالی است که کشور‌های درجه چندم فوتبال جهان نیز، زمین‌های مناسبی برای تمرین و برگزاری مسابقات خود دارند.

بر این اساس، زمین‌های تمرین کمپ تیم‌های ملی فوتبال شرایط مناسبی ندارند. مرداد ماه سال گذشته فیلم‌هایی از وضعیت نامناسب چمن شماره یک کمپ تیم ملی در ورزشگاه آزادی منتشر شد که نشان می‌داد زمینی که زمانی محل تمرین تیم ملی فوتبال ایران بود، مدت‌هاست که غیرقابل استفاده است. در آن زمان مسئولین کمپ تیم ملی و فدراسیون، کم آبی و گرمای بی سابقه هوا را دلیل اصلی از بین رفتن چمن اعلام کردند و گفته بودند که قصد دارند این زمین را بازسازی کنند.

چمن شماره یک کمپ تیم ملی تبدیل به زمین خاکی شد!
وضعیت چمن کمپ تیم‌های ملی در شهریور ۱۴۰۲
چمن شماره یک کمپ تیم ملی تبدیل به زمین خاکی شد!

وضعیت چمن کمپ تیم‌های ملی در سال ۱۳۹۴ (۱۰ سال قبل)

در حالی که یک سال از این وعده گذشته، هنوز وضعیت چمن شماره یک کمپ‌های تیم ملی درست نشده که هیچ، بلکه زمین بیشتر شبیه به یک زمین خاکی شده است. مسئولین کمپ تیم‌های ملی این زمین را زیر کشت برده‌اند، اما نکته عجیب این است که از این اقدام بیشتر از یک ماه می‌گذرد و هنوز هیچ اتفاقی برای ادامه روند کشت و بازسازی انجام نشده است. شروع بازسازی و زیر کشت بردن زمین چقدر زمان نیاز دارد؟ چرا باید فقط قسمتی از زمین خاکی شود و بقیه زمین روز به روز از بین برود. اگر قرار باشد زمین زیر کشت برود باید طبق زمان‌بندی درست و یکدست انجام شود.

در فیلم زیر می‌توانید وضعیت تاسف‌بار چمن زمینی را مشاهده کنید که روزی محل تمرین تیم ملی فوتبال ایران بوده است:

منبع: ایرنا

tags # فوتبال
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون