فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳

فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
فال شمع روزانه از جمله فال‌های پرطرفداری است که افراد مختلف در زمینه پیش‌بینی امور و انجام کار‌های روزانه به آن رجوع می‌کنند. این نوع فال از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود.
کد خبر: ۳۰۵۲۵
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۰

فال شمع روزانه از جمله فال‌های پرطرفداری است که افراد مختلف در زمینه پیش‌بینی امور و انجام کار‌های روزانه به آن رجوع می‌کنند. این نوع فال از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود.  

به گزارش «زی‌سان»، در ارتباط با فلسفه (چیستی) فال شمع باید توجه داشت که سوختن شمع به عنوان رخدادی در نظر گرفته می‌شود که در آن چهار عنصر آب، آتش، باد و خاک را با خود دارد. موم شمع عنصر خاک، شعله شمع عنصر آتش، دود عنصر باد و مومی که ذوب می‌شود عنصر آب است.

گفته می‌شود که شمع نماد یک خلقت کامل است که چهار عنصر اصلی را در کنار یکدیگر دارد و زمانی که این عناصر در کنار یکدیگر باشند، دعا برآورده و حاجت روا می‌شود. شاید همین باور موجب شده در مراسم عرفانی، مکان‌های مقدس، مراسم تولد و حتی عزاداری‌ها شمع را روشن کنند. غالبان در لحظه برافروختن شمع باید فرد حاجت، دعا یا آرزویی داشته باشد و بعد آن را خاموش کند. گفته می‌شود زمانی که شمع در حال سوختن است، دعا کردن شما به پرودگار متصل‌تر شده و استجابت دعا را بالا می‌برد.  

در فال شمع رنگ نور شمع، نحوه سوختن شمع و ذوب شدن آن اهمیت دارد. با این مقدمات آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال شمع امروز چهارشنبه ۲۴ مرداد برای متولدین ماه‌های مختلف است.

فال شمع ۲۴ مرداد ۱۴۰۳برای متولدین فروردین

 بزودی مسیری را در زندگی انتخاب خواهید کرد که مثبت و روشن است و با نتیجه‌ای عالی همراه است. تردید به خود راه ندهید. شرایط زندگی شما به یکباره و ناگهانی به شرایطی بسیار عالی تبدیل خواهد شد و به یک مقام بالا و موقعیتی برجسته نایل خواهید شد.

فال شمع ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

مانعی سر راه شماست که با بردباری موفق خواهید شد آن را ازسر راهتان بردارید و به مقصود خود نایل شوید.   گرما و صمیمیت میان افراد و اعضای خانواده تان بیشتر از گذشته خواهد شد.

فال شمع ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

 مانعی سر راه شماست که با بردباری موفق خواهید شد آن را ازسر راهتان بردارید و به مقصود خود نایل شوید. اقبال شما هرچه در زندگی جلو‌تر می‌روید بلند‌تر و به روشنی بیشتری دست یافته و خوشبخت‌تر خواهید بود.

فال شمع ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

 در کاری بیش از اندازه بر خود سخت گرفته اید. اگر در این مورد خاص آسان گیر باشید، کارهایت به خوبی پیش خواهد رفت و به مقصود خود سریعتر خواهید رسید. یک بسته محتوی سوغات و یا هدیه از دست یکی از دوستان و یا نزدیکان خود دریافت خواهید کرد

فال شمع ۲۴ مرداد ۱۴۰۳برای متولدین مرداد

از یک شرایط نا مساعد و نا هموار، رها خواهید شد و به احساس آرامش فوق العاده‌ای دست خواهید یافت.   شخصی هست که شما را در رفتار و گفتار مثبتی که دارید الگو و نمونه قرار داده است. این شخص از نزدیکان و دوستان شما می‌باشد.

فال شمع ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

 پیغام یا خبری شاد کننده و مثبت به شما خواهد رسید که شما را به اندازه یک عروسی خوشحال خواهد کرد. به ارتباطی بسیار خوشایند و دوستانه با شخصی که دارای موقعیت ویژه‌ای از نظر اجتماعی و شغلی است دست خواهید یافت.

فال شمع ۲۴ مرداد ۱۴۰۳برای متولدین مهر

 تعصب یا قهر یا کینه توزی نسبت به شخصی پیدا کرده یا می‌کنید، اما این موضوع به خوبی برطرف خواهد شد. یک کادو دریافت می‌کنید. ممکن است عطر یا ادکلون باشد.

فال شمع ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

اقبال شما هرچه در زندگی جلو‌تر می‌روید بلند‌تر و به روشنی بیشتری دست یافته و خوشبخت‌تر خواهید بود. شخصی نسبت به پیمان دوستی خود با شما وفادار است و صمیمیت خود را حفظ خواهد کرد؛ و برای ادامه این صمیمیت تلاش می‌کند.

فال شمع ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

از نظر شرایط فیزیکی و جسمی کمی به بیماری و شرایط نا مساعد مبتلا خواهید شد که خیلی زود رفع خواهد شد؛ و جای آن را سلامتی و تندرستی کامل خواهد گرفت.

فال شمع ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین دی

 جایی می‌خواهید بروید. شک و تردید نداشته باشید، با روی باز و گشاده از شما استقبال خواهد شد. گرما و صمیمیت میان افراد و اعضای خانواده تان بیشتر از گذشته خواهد شد.

فال شمع ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

 پیغام یا خبری شاد کننده و مثبت به شما خواهد رسید که شما را به اندازه یک عروسی خوشحال خواهد کرد. همسر شما برای یک ماموریت کاری سفری به خارج از کشور خواهد داشت.

فال شمع ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

شخصی نسبت به پیمان دوستی خود با شما وفادار است و صمیمیت خود را حفظ خواهد کرد؛ و برای ادامه این صمیمیت تلاش می‌کند. روابط عاشقانه و احساسی خواهید داشت.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون