جیسون آلن دیویدسون گزینه استرالیایی پرسپولیس برای دفاع چپ کیست؟

جیسون آلن دیویدسون گزینه استرالیایی پرسپولیس برای دفاع چپ کیست؟
جیسون آلن دیویدسون گزینه استرالیایی باشگاه پرسپولیس برای انتقال به این تیم است.
کد خبر: ۲۷۶۹۴
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵

پرسپولیس به دنبال جذب یک مدافع چپ است. به نظر می‌رسد انتقال عبدالکریم حسن به یکی از تیم‌های قطری مراحل نهایی خود را سپری می‌کند و باشگاه پرسپولیس به دنبال آن است تا بازیکنی را به عنوان جانشین او جذب کند.

در این میان یحیی عطیه‌الله یکی از نفراتی بود که باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی برای جذب او داشت و با این بازیکن به توافق اولیه هم رسید، اما در ادامه راه فشار سرمربی تیم ملی مراکش مبنی بر این که بهتر است در لیگی جز لیگ فوتبال ایران بازی کند، باعث شد تا این بازیکن دچار تردید شود و حالا نیز زمزمه‌هایی مبنی بر انتقال او به باشگاه العربی مصر شنیده می‌شود.

اما جالب اینجاست که یحیی عطیه‌الله تنها بازیکن موردنظر باشگاه پرسپولیس نبود و سرخ پوشان به موازات گفتگو با این مدافع مراکشی با یک گزینه استرالیایی نیز مذاکرات خود را پیش بردند.

بیوگرافی جیسون آلن دیویدسون

جیسون دیویدسون، مدافع چپ پای استرالیایی است که در دو فصل اخیر مهره ثابت یوپن بوده و طی این مدت در ۵۲ بازی ژوپیر لیگ به میدان رفته و پیش از آن هم در ملبورن ویکتوریا، اولسان هیوندای کره جنوبی، خرونینگن هلند، وست‌بروم انگلیس، هراکلس هلند و ... عضویت داشته است.

این بازیکن که در جام جهانی ۲۰۱۴ مهره ثابت تیم ملی استرالیا در سه مسابقه حساس مرحله گروهی مقابل تیم‌های شیلی، هلند و اسپانیا بوده، در سال ۲۰۱۵ نیز همراه با کانگورو‌ها به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا دست یافت و گل صعودشان به فینال را هم مقابل امارات به ثمر رساند و در عرصه باشگاهی نیز تجربه بازی مقابل بارسلونا را دارد.

جیسون آلن دیویدسون گزینه استرالیایی پرسپولیس برای دفاع چپ کیست؟

دیویدسون در فینال سال ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا نیز که پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای قرار گرفت و شکست خورد، در تیم کره‌ای عضویت داشت ولی به دلیل مصدومیت جزئی در آن مقطع نتوانست به میدان برود ولی حالا تبدیل به گزینه جدی سرخ پوشان شده است.

این مدافع چپ پا که تجربه ۲۳ بازی برای تیم ملی استرالیا و یک گل ملی را دارد، علاوه بر قهرمانی همراه با کشورش در جام ملت‌های ۲۰۱۵ و قهرمانی همراه با اولسان هیوندای در لیگ قهرمانان آسیا، سه جام دیگر نیز الیمپیا لیوبلیانا اسلوونی در لیگ و جام حذفی و همچنین یک قهرمانی همراه با ملبورن ویکتوریا در جام حذفی استرالیا به دست آورده است.

مذاکرات باشگاه پرسپولیس با جیسون دیویدسون به خوبی پیش رفته و از سوی دیگر این مدافع چپ می‌تواند جزو سهمیه‌های آسیایی سرخ پوشان قرار بگیرد و دست این باشگاه را برای خرید بازیکن خارجی و غیر آسیایی باز بگذارد.

 

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون