بحران بزرگ در پرسپولیس؛ جای خالی‌ای که پر نمی‌شود!

بحران بزرگ در پرسپولیس؛ جای خالی‌ای که پر نمی‌شود!
گرچه خیل عظیمی از هواداران پرسپولیس در روز‌ها و هفته‌های گذشته خواستار جدایی علیرضا بیرانوند از این تیم شدند، اما حالا این تیم با بحران بزرگی در پست دروازه‌بانی روبروست.
کد خبر: ۲۷۶۴۴
|
۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵

رضا درویش و دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از وقوع اتفاقات مربوط به فسخ یک طرفه قرارداد علیرضا بیرانوند در نهایت تصمیم به کنار گذاشتن این بازیکن از لیست نفرات پرسپولیس در لیگ برتر بیست و چهارم گرفتند. 

بیرانوند که در ابتدای لیگ برتر بیست و سوم نیز با حضور در اتاق مذاکره با حجت کریمی - مدیر وقت باشگاه استقلال - موجبات دلخوری هواداران پرسپولیس را به وجود آورده بود چندی قبل و بعد از اضافه شدن یک الحاقیه به قراردادش بار دیگر شرایط فصل گذشته را به شکلی تازه برای پرسپولیس و هوادارانش به وجود آورد تا در نهایت طرفداران تیم قهرمان لیگ برتر از مدیران باشگاه عاجزانه بخواهند دیگر جایی برای این بازیکن در جمع نفرات پرسپولیس در نظر نگیرند. 

اما حالا و در شرایطی که قرار است در فاصله کمتر از یک ماه و از هفته پایانی مرداد لیگ برتر بیست و چهارم استارت بخورد پرسپولیس هنوز نتوانسته جایگزین مناسبی برای علیرضا بیرانوند در لیست نفراتش پیدا کند. 

پرسپولیس به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در فصل آینده باید در رقابت‌های سنگین و بزرگی از جمله سوپرجام مقابل سپاهان قهرمان جام حذفی حضور پیدا کند. همچنین این تیم باید در لیگ نخبگان آسیا حضور پیدا کرده و علاوه بر آنها در جام حذفی و لیگ برتر نیز حضوری موفق داشته باشد. از این رو قطعاً حضور یک دروازه‌بان قدرتمند و سرشناس در درون دروازه این تیم می‌تواند جزو مهم‌ترین عوامل در موفقیت گاریدو و شاگردانش باشد. 

حالا این بحران و دغدغه بزرگ در شرایطی که همه پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس در ارتباط با جدایی بیرانوند پای کار آمده و از تصمیم رضا درویش حمایت کرده‌اند ذهن علاقه‌مندان به این تیم را به خود مشغول کرده و منتظر هستند تا ببینند کدام دروازه‌بان داخلی یا خارجی جای خالی علی بیرو در پرسپولیس را خواهد گرفت.

منبع: خبر ورزشی

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون