گران‌ترین مدافع راست لیگ در پرسپولیس

گران‌ترین مدافع راست لیگ در پرسپولیس
جانشین دانیال اسماعیلی‌فر از لیگ مراکش آمد. طبق اطلاعات ترانسفرمارکت او از تمام مدافعان راست لیگ گران‌تر است.
کد خبر: ۲۷۵۳۰
|
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۸

بعد از مدت‌ها دست‌دست کردن که اعتراض و انتقاد هواداران پرسپولیس را به دنبال داشت، بالاخره باشگاه سرخپوش اولین خرید تابستانی‌اش را انجام داد و جانشین دانیال اسماعیلی‌فر را در دفاع راست مشخص کرد. جالب اینکه این مدافع از کشوری به ایران آمد که باشگاه‌های ایرانی به ندرت از این کشور خرید کرده‌اند.

نام مراکش تا کنون فقط یک بار در فوتبال ایران شنیده شده بود و آن هم به واسطه حضور عادل شیحی در استقلال که البته بازی زیادی هم نکرد و بدون هیچ سروصدای خاصی آمد و رفت. حالا دومین مراکشی تاریخ لیگ برتر ایران برای حضور در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس آمده و نام او ایوب العملود است. ایوب یک بازی ملی برای تیم ملی مراکش انجام داده که در بازی دوستانه مقابل غنا بوده است. او البته در لیست ۲۷نفره تیم ملی مراکش برای حضور در جام ملت‌های آفریقا هم حضور داشته است.
العملود در تیم‌های الجیش، اطلس و الویداد مراکش بازی کرده و در این باشگاه آخری سابقه بازی زیر نظر خوان کارلوس گاریدو را داشته است. لابد سرمربی اسپانیایی پرسپولیس رضایت زیادی از عملکرد او در تیم الویداد داشته که تصمیم گرفته در پرسپولیس هم با این بازیکن همکاری کند.

العملود در فصلی که گذشت ۵گل و ۳پاس گل را در ۳۳بازی برای الویداد به جای گذاشت. او طی ۶سال گذشته ۳قهرمانی با الویداد در لیگ مراکش و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان آفریقا کسب کرده و در مجموع طی ۱۸۷بازی برای تیمش، ۱۵گل و ۲۰پاس گل را ثبت کرده است. ترانسفرمارکت این مدافع را یک‌میلیون و ٢٠٠هزار دلار ارزش‌گذاری کرده است. یعنی گران‌تر از رامین رضاییان و دانیال اسماعیلی‌فر و همه مدافعان راست لیگ ایران که طی روز‌های اخیر با سروصدای فراوان جابه‌جا شده‌اند.

منبع: همشهری آنلاین

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون