یاغی جدید؛ رامین رضائیان با استقلال توافق کرد!؟

یاغی جدید؛ رامین رضائیان با استقلال توافق کرد!؟
شایعه شده رامین رضاییان مذاکرات مثبتی با باشگاه استقلال انجام داده است.
کد خبر: ۲۷۰۳۳
|
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱

رامین رضاییان که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد و این روز‌ها با باشگاه سپاهان دچار چالش‌های جدی شده است، شاید فصل آینده با یک انتخاب غیرمنتظره، همه را سورپرایز کند.

باشگاه سپاهان اعتقاد دارد رامین رضاییان هنوز یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد ولی خود این بازیکن می‌گوید با توجه به بندی که در قراردادش وجود دارد می‌تواند از جمع زردپوشان اصفهانی جدا شود. این در حالی است که بند مورد اشاره فقط برای تیم‌های خارجی و پیشنهادات تیم‌های غیر ایرانی در نظر گرفته شده و همین موضوع محل بحث رامین رضاییان و باشگاه سپاهان شده است.

این پایان ماجرا نیست. پرسپولیس و استقلال مذاکراتی با رامین رضاییان داشته اند. طبق شنیده‌ها برخی مدیران باشگاه پرسپولیس چندان تمایلی به جذب رامین ندارند ولی برخی دیگر می‌گویند این بازیکن باید به خاطر کیفیتش جذب شود. دو دستگی در باشگاه پرسپولیس به نفع استقلال شده و آبی پوشان هم در تلاش هستند این بازیکن را در فرصتی که ایجاد شده به خدمت بگیرند.

حالا شایعاتی شنیده می‌شود مبنی بر اینکه استقلال با رامین رضاییان به توافقات نهایی رسیده و اگر شنبه منابع مالی تامین شود، آبی پوشان به شکل رسمی با رامین رضاییان قرارداد می‌بندند.

هنوز این شایعات از سوی رامین رضاییان و باشگاه استقلال تایید نشدند و هر دو طرف ترجیح دادند سکوت کنند. باید منتظر ماند و دید آیا یاغی جدیدی به فوتبال ایران معرفی خواهد شد یا نه. نکته مهم اینکه سپاهان هنوز اعتقاد دارد رامین رضاییان نمی‌تواند بدون رضایت این باشگاه تیم ایرانی دیگری را انتخاب کند و همین موضوع هم آینده رامین را حسابی پیچیده کرده است.

گفتنی است، شب گذشته علیرضا بیرانوند و رامین رضاییان یک ملاقات دوستانه باهم داشتند و پس از پایان این دیدار که گویا طرفین در حاشیه‌اش درباره وضعیت آینده خود حرف زدند، علیرضا بیرانوند به اطرافیانش خبر داد. رامین ساعتی دیگر با مسئولان هلدینگ خلیج فارس و مدیران باشگاه استقلال در خیابان جردن قرار دارد و اینگونه ماجرای جلسه محرمانه رامین رضاییان و استقلال لو رفت.

رامین رضاییان دیشب به ملاقات مدیران باشگاه استقلال و صنایع پتروشیمی خلیج فارس رفت و خواسته‌های خود را با آنها در میان گذاشت و حالا قرار است مدیر برنامه‌اش همزمان برای گرفتن رضایت مدیرعامل باشگاه سپاهان و عقد قرارداد با باشگاه استقلال اقدام کند.

منبع: طرفداری و خبر ورزشی

 

 

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون