نتایج مانی این د بنک ۲۰۲۴

نتایج مانی این د بنک ۲۰۲۴
مانی این د بَنک ۲۰۲۴ به شبی جذاب برای هواداران کشتی کچ تبدیل شد.
کد خبر: ۲۶۵۱۸
|
۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۴

مانی این د بَنک ۲۰۲۴ به شبی جذاب برای هواداران کشتی کچ تبدیل شد. به عنوان آخرین رویداد بزرگ قبل از سامراسلم، نشانه‌هایی از چند درگیری مختلف در آینده فرستاده شد، یک خداحافظی بزرگ اعلام شد و کابوس‌های درو مک اینتایر همچنان ادامه یافتند.

بازی نردبانی MITB در شروع کار همه با یکدیگر درگیر شدند و جی اوسو و ال‌ای نایت موفق شدند، مک اینتایر را، مشابه شب گذشته، از رینگ بیرون کنند. چد گیبل و جی دریک گوشه رینگ و نایت و کارملو در گوشه‌ای دیگر درگیر بودند.

گیبل و ملو نردبان‌هایی را به داخل رینگ آوردند و آندراده روی یکی از آنها پرتاب شد و کمی بعد گیبل نیز سرنوشتی مشابه را تجربه کرد. جی و درو داخل رینگ درگیر شدند و اوسو با یک اسپیر مک اینتایر را هدف گرفت. گیبل با یک نک بریکر موفق شد نایت را روی نردبانی که بین میز گزارش و رینگ پل شده بوده، بکوبد. ملو از یک پرتاب نردبان جای خالی داد و در همین حال آندراده داخل رینگ اسیر یک کلیمور شد.

درو مک اینتایر سپس با یک گلاسکو کیس، جی اوسو را هدف گرفت، ولی در ادامه طعمه یک BFT از سوی نایت شد. جی به رینگ برگشت و با یک اسپلش درو را هدف گرفت و به بیرون رینگ انداخت. کارملو و آندراده از نردبان بالا رفتند و هر دو روی زمین پرتاب شدند.

در ادامه در حالی که چد گیبل سعی در برداشتن کیف داشت، نردبان از زیر پای او کشید شد و برای لحظاتی او از کیف آویزان شده بود. جی از نردبان بالا رفت، اما درو اجازه کار را به او نداد و با یک کلیمور جی را از رینگ بیرون انداخت و در نهایت خود موفق شد کیف MITB را قلاب دربیاورد. سمی زین (قهرمان) vs بران بریکر | برای کمربند بین قاره‌ای

بران نقش بر زمین شد و سعی در تمسخر سمی داشت که با یک سیلی از طرف قهرمان روبه‌رو شد. سمی با زانو به صورت حریف ضربه زد و سپس او را از طناب پایین انداخت و با یک مونسالت هدف گرفت. بریکر با یک کلوزلاین سنگین به بازی برگشت و آن را با سوپلکس همراه ساخت، سپس با زانو ضربه‌ای به سمی در گوشه رینگ زد.

سمی با چند ضربه چاپ سعی در برگشت به بازی داشت، اما اسیر سوپلکسی دیگر شد. در ادامه این سمی زین بود که موفق شد با یک تورنادو DDT حریف را نقش بر زمین کند، اما در پین کردن ناکام ماند. بران، یکبار دیگر به بیرون رینگ افتاد و سپس قهرمان با یک دایو او را هدف گرفت و سرش را به تیرک رینگ کوبید.

بریکر، هلووا کیک را با کلوزلاین بدل کرد و سپس سمی هم اجازه زدن اسپیر را نداد. بران قهرمان را به روی میز گزارش انداخت و برای لحظاتی میکروفون مایکل کول قطع شد. به رینگ برگشتیم، سمی موفق به اجرای اکسپلودر سوپلکس در گوشه رینگ شد، اما بران با یک گوریلا پرس اسلم به بازی برگشت.

در پایان سمی زین با هوشیاری توانست اسپیر را بدل کند و در نهایت به دنبال اجرای یک هلوواکیک در برابر تماشاگران خانگی به پیروزی رسید. مطلع شدیم که رویداد پرمیوم بدبلاد پس از ۲۷ سال، در ماه اکتبر به تلویزیون WWE برخواهد گشت. قهرمان (برای آخرین بار) اینجاست!

تریش استرتوس به استیج رفت و پس از خوش‌آمدگویی به حاضرین در ورزشگاه، از جان سینا، پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ WWE خواست که به استیج برود. جان سینا به استیج رفت و اظهار داشت که به زودی بازنشسته خواهد شد. اما قبل از آن، برای آخرین بار در رویداد رویال رامبل، الیمنیشن چمبر و رسلمنیا ۴۱ شرکت خواهد کرد و به این ترتیب بازی خداحافظی او در رسلمنیا ۴۱ برگزار خواهد شد. دمین پریست (قهرمان) vs سث رالینز | برای کمربند سنگین وزن جهان

در همان اوایل کار، قهرمان موفق به اجرای یک بروکن ارو و فلت‌لاینر شد، اما سث رالینز با یک سوپرکیک به بازی برگشت و آن را با سوانتان بامب و مونسالت همراه ساخت. رالینز، چوکسلم را بدل کرد و در تمام مدت، دمین پریست نگران از آمدن درو مک اینتایر به ورودی استیج نگاه می‌کرد. رالینز یک بیگ بوت زد و آن را با اسپلش همراه ساخت ولی قهرمان پین نشد. دمین موفق شد یک پاوربامب اجرا کند و سپس هر دو به ردوبدل کردن تک ضربات در وسط رینگ مشغول شدند. پریست از پدیگری جای خالی داد، اما اسیر یک استامپ شد و سپس رالینز را با ریزور اج هدف گرفت.

قهرمان اسیر یک سوپرپلکس و فالکون ارو شد و در ادامه، در یک صحنه جنجالی در حالی که سث رالینز با موفقیت او را پین کرد، داور چنین اعتقادی نداشت! (آیا یک سوتی از جانب پریست بود یا بخشی از سناریو؟) و بازی ادامه پیدا کرد. درو مک اینتایر به همراه کیف MITB به استیج رفت و با کش کردن قرارداد بازی به یک مسابقه ۳ نفره تبدیل شد. رالینز اسیر یک DDT شد و به بیرون رینگ افتاد. درو به سراغ قهرمان رفته بود که ناگهان سی ام پانک آمد و او را مورد حمله قرارداد. پانک، مک اینتیار را به بیرون رینگ کشید و با صندلی ضرباتی به او وارد کرد. سی ام پانک کمربند سنگین وزن جهان را برداشت و با استفاده از آن ضربه‌ای به صورت مک اینتایر زد و سپس روی میز گزارش نشست. در پایان، دمین پریست به دنبال اجرای یک سوث آو هِوِن چوکسلم موفق شد مک اینتایر را پین کند.

 به لطف دخالت پانک، سث رالینز دیگر تا زمانی که کمربند در اختیار پریست است، نمی‌تواند او را چلنج کرد. پس از این دیدار، سث قصد حمله به سی ام پانک را داشت که کوری گریوز مانع شد. تیفانی استرتون در دومین بازی نردبانی MITB شب به پیروزی رسید و پس از مسابقه، در بک استیج شاهد کل کلی بین او و تریش بودیم. بلادلاین vs کودی رودز، رندی اورتون و کوین اونز

کودی و سولو قرار شد شروع کننده بازی باشند، اما سولو بلافاصله با تانگا تگ کرد. کودی موفق به اجرای یک بوت و بولداگ روی تانگا شد و سپس با کوین تگ کرد. او نیز به شدت ضربات مختلفی را روی تانگا اجرا کرد و مجدد کودی به بازی برگشت و اینبار با یک ورتیکال سوپلکس تانگا را هدف گرفت و سپس با رندی تگ کرد. 

کودی و دوستان کنترل کامل بازی را در اختیار داشتند و سپس جیکوب فاتو به داخل تگ کرد. رندی، فاتو را به بیرون انداخت و در ادامه Draping DDT را روی اجرا کرد. فاتو بدون سل کردن بلند شد و با یک ساموئن اسپایک رندی را نقش بر زمین کرد. اونز و تانگا به داخل تگ کردند و کوین با یک کانون بال موفق شد تانگا را در گوشه رینگ هدف بگیرد.

سولو به رینگ رفت و کوین را در گوشه رینگ به دام انداختند و تانگا لوا نیز دور از چشم داور در بازی دخالت کرد. کی او اسیر چند هیپ اتک از سولو و فاتو شد و سپس در گوشه رینگ مورد حمله بیشتر بلادلاین قرار گرفت. سولو به بیرون رینگ پرتاب شد و تانگا لوا از بیرون رینگ پای رندی را کشید و اجازه نداد با سولو تگ کند. کی او اینبار از هیپ اتک جاخالی داد و با کودی تگ کرد. کودی رودز یک دیزاستر کیک روی سولو اجرا کرد و آن را با کاتر روی سولو و تاما همراه ساخت تا به این ترتیب هر ۳ عضو بلادلاین بیرون رینگ بیفتند. کودی موفق شد فاتو را به حفاظ تماشاگران و پزشک کنار رینگ بکوبد! به رینگ برگشتیم، سولو با اسپیر کودی را هدف گرفت، اما داور در حین این درگیری به بیرون رینگ پرت شد.

سولو اسیر یک کراس رودز شد و سپس کوین هم با یک اسپلش او را هدف گرفت و در نهایت رندی یک RKO روی رئیس قبیله اجرا کرد. کودی میز گزارش را خلوت کرد، اما فاتو اجازه ادامه کار را به کودی نداد. اونز با استانر تاما را هدف گرفت و سپس با یک فراگ اسپلش زیبا بر روی میز گزارش و فاتو پرید. میکروفون کوری گریوز در نتیجه این اتفاق قطع شد و کی او چیزی نمانده بود که داخل رینگ کار را تمام کند، اما تانگا لوا از پشت سر، ضربه‌ای به بین پا‌های او زد. رندی با ۲ RKO روی تانگا‌ها به بازی برگشت، اما اسیر یک ساموئن اسپایک شد. کودی رودز به رینگ رفت و سعی داشت با کراس رودز کار سولو را تمام کند که فاتو به بازی برگشت و رودز را با یک DDT هدف گرفت. در نهایت سولو به دنبال اجرای یک اسپایک موفق شد قهرمان کمربند آندیسپیوتد WWE را پین کند.

منبع: طرفداری

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: