فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳

فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳
در مطلب حاضر فال شمع روزانه متولدین ماه‌های مختلف ارائه شده است. البته باید توجه داشت که فال ارائه شده بیشتر جنبه سرگرمی دارد.
کد خبر: ۲۵۸۶۵
|
۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵

فال شمع روزانه از جمله فال‌های پرطرفداری است که افراد مختلف در زمینه پیش‌بینی امور و انجام کار‌های روزانه به آن رجوع می‌کنند. این نوع فال از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود.  

به گزارش «زی‌سان»، در ارتباط با فلسفه (چیستی) فال شمع باید توجه داشت که سوختن شمع به عنوان رخدادی در نظر گرفته می‌شود که در آن چهار عنصر آب، آتش، باد و خاک را با خود دارد. موم شمع عنصر خاک، شعله شمع عنصر آتش، دود عنصر باد و مومی که ذوب می‌شود عنصر آب است.

گفته می‌شود که شمع نماد یک خلقت کامل است که چهار عنصر اصلی را در کنار یکدیگر دارد و زمانی که این عناصر در کنار یکدیگر باشند، دعا برآورده و حاجت روا می‌شود. شاید همین باور موجب شده در مراسم عرفانی، مکان‌های مقدس، مراسم تولد و حتی عزاداری‌ها شمع را روشن کنند. غالبان در لحظه برافروختن شمع باید فرد حاجت، دعا یا آرزویی داشته باشد و بعد آن را خاموش کند. گفته می‌شود زمانی که شمع در حال سوختن است، دعا کردن شما به پرودگار متصل‌تر شده و استجابت دعا را بالا می‌برد.  

در فال شمع رنگ نور شمع، نحوه سوختن شمع و ذوب شدن آن اهمیت دارد. با این مقدمات آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال شمع امروز سه شنبه ۱۲ تیر برای متولدین ماه‌های مختلف است.

فال شمع ۱۲ تیر  ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین 

به یک مسافرت داخلی خواهید رفت. نسبت به مشکلی حاد امیدواری بسیاری برای شما وجود خواهد داشت.

فال شمع ۱۲ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

دلواپسی و نگرانی از شما می‌گذرد. خدا به شما کمک خواهد کرد. با یک فرد جدید دوست و آشنا می‌شوید و روابط دوستانه خود را گسترش خواهید داد. آن را به فال نیک بگیرید.

فال شمع ۱۲ تیر  ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

 نزد شخصی مقام دار و کاردان به کار مشغول خواهید شد که با موفقیت و پیروزی فراوانی همراه خواهد بود. شما در صحبت و گفتگویی خواهید درخشید. در یک مصاحبه اداری -شغلی، موفقیت ازان شما خواهد شد.

فال شمع ۱۲ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

 یک دلواپسی و نگرانی از شما می‌گذرد. خدا به شما کمک خواهد کرد. شما فردی جسور و شجاع هستید که به هر چه اراده کنید به خواسته و نیاز قلبی خود خواهید رسید. زیرا همواره توکلتان بر خدا است.

فال شمع ۱۲ تیر  ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

از شکست عاطفی که در گذشته داشته اید، جبران آن در زندگی آینده تان ازفردی دیگر خواهد شد. شخصی هست که شما را در رفتار و گفتار مثبتی که دارید الگو و نمونه قرار داده است. این شخص از نزدیکان و دوستان شما می‌باشد.

فال شمع  ۱۲ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

 یک عشق والا و شایسته به شما کمک خواهد کرد تا از برخی حالت‌های نا مساعد روحی خارج شوید و دلگرمی شما را نسبت به زندگی تان بیشتر خواهد کرد. در آینده مدتی را در خارج از کشور اقامت خواهید داشت.

فال شمع ۱۲ تیر۱۴۰۳ برای متولدین مهر

یک کادو دریافت می‌کنید. ممکن است عطر یا ادکلون باشد. یک شادی بسیار بزرگ از صحبت‌هایی که با یک آقا انجام می‌دهید دارید. اقدام به خریدن خانه، ملک، ماشین یا یک وسیله ضروری گران قیمت برای زندگی خود خواهید کرد.

فال شمع ۱۲ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

مانعی سر راه شماست که با بردباری موفق خواهید شد آن را ازسر راهتان بردارید و به مقصود خود نایل شوید.   در کار‌های خود (شغل) انساف موفقی هستید. در آینده موقعیت‌های بسیار بهتری در انتظارتان خواهد بود، سعی کنید از فرصت‌هایی که پیش رویتان قرار می‌گیرد، نهایت استفاده را ببرید.

فال شمع ۱۲ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

 در یک بانک یا موسسه معتبر سرمایه گذاری بلند مدت مالی خواهید کرد / خبری که مدت‌های طولانی در انتظار رسیدن به آن بوده اید به شما خواهد رسید. همسر شما برای یک ماموریت کاری سفری به خارج از کشور خواهد داشت.

فال شمع ۱۲ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین دی

در زندگی زناشویی شما گرمی و شور و اشتیاقی وصف ناپذیر پدید خواهد آمد. دیدار با شخصی از نظر احساسی و عشقی شما را بسیار تحت تاثیر قرار خواهد داد.

فال شمع ۱۲ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

راه دوری را برای انجام یا رسیدن به هدف باید طی کنید. اقدام به خریدن خانه، ملک، ماشین یا یک وسیله ضروری گران قیمت برای زندگی خود خواهید کرد.

فال شمع ۱۲ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

 تلاش و کوشش شما برای رسیدن به یک ثروت یا مال، بسیار به نتیجه‌ای مثبت منتهی خواهد شد. برای کسالتی مختصر از نظر جسمی یا روحی، به نزد پزشک خواهید رفت. برای انجام کاری قانونی به نزد وکیل تا قاضی خواهید رفت.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون