فال انبیا فردا سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳

فال انبیا فردا سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳
فال انبیا از دیرباز محل رجوع ایرانیان برای انجام کار‌های روزانه و گرفتن تصمیم درست درباره امور مختلف بوده است.
کد خبر: ۲۵۸۶۲
|
۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰

فال انبیا یا فال انبیا الهی یکی از قدیمی‌ترین فال‌ها میان ایرانیان از گذشته تا امروز است. روزانه بسیاری از افراد برای انجام کار‌های روزانه به فال انبیا الهی رجوع می‌کنند. افرادی که باور عمیقی به انبیا الهی دارند با گرفتن این نوع فال در تصمیم‌گیری روزانه مسیر درست را پیدا می‌کنند و هم از نظر آرامش روانی، تسکین‌خاطر پیدا می‌کنند.  

به گزارش «زی‌سان»، در فال انبیا شما نتیجه فال خود را با توجه به یکی از ۲۶ انبیا الهی شامل: حضرت آدم، حضرت ابراهیم، حضرت ادریس، حضرت اسحاق، حضرت اسمائل، حضرت الیاس، حضرت ایوب، حضرت خضر، حضرت داوود، حضرت زکریا، حضرت سلیمان، حضرت شعیب، حضرت شیث، حضرت صالح، حضرت عیسی، حضرت محمد، حضرت موسی، حضرت نوح، حضرت هارون، حضرت هود، حضرت یحیی، حضرت یعقوب، حضرت یوسف و حضرت یونس خواهید دید.

فال انبیا برای آینده‌نگری و پیشبرد امورات در آینده نیز بسیار پر کاربرد است. آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال انبیا الهی واقعی سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ است.

فال انبیا ۱۲ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین 

حضرت یحیی‌

ای صاحب فال، برتو بشارت باد که به زودی اسباب آسایش تو فراهم می‌گردد و از غم و اندوهی که داری خلاص می‌شوی و اگر هر قصدی داشته باشی اسباب آن فراهم می‌شود. سعی کن تصمیم عجولانه نگیری و راز خود را به نامحرم نگویی و هر روزی که گذشت غصه آن را نخوری و از آن روز برای بهبود فردای بهتر، بهتر بگیری و هرروزت را بهتر از روز پیش گردانی و شکر خدای به جای آری که موفق و درستگار خواهی شد، انشاءالله.

فال انبیا ۱۲ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

حضرت یعقوب‌

ای صاحب فال، از جنگ و جدال و نزاع فامیلی بر حذر باش که احتمال دارد عضوی از اعضای بدن تو نقصان پذیرد که به کرم و لطف پروردگار به زودی بهبود می‌یابد. اگر گم کرده یا مسافری داری و از آن خبر نداری، خبر خوشی به تو می‌رسد و ترا از نگرانی‌ها نجات خواهد داد، پس شکر خدای را به‌جای آر و از انفاق به مستحق دریغ نکن تا پیوسته سالم و سلامت باشی، انشاء الله.

فال انبیا ۱۲ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

حضرت اسماعیل‌

ای صاحب فال! تو را هیچ نرنجاند و باید که درستکار و راست عمل باشی.‌ای عزیرم صبح و شام عبادت و طاعت خداوند کن و مردم را از خودت خوشنود ساز و رنجی بر پای تو رسیده بود که اکنون بهتر شده  و بر پشت خود و پا و پهلویت نشانی داری که آن نشانه نیک بختی است. به تو از مردی کوتاه قد فایده رسد و زنی هست که شب و روز تو را دعا می‌کند و به واسطه دعای او خدا تو را حفظ می‌نماید و از برکت دعای آن زن است که عمر تو دراز می‌شود و به مراد دل برسی. ان شاء الله.

فال انبیا ۱۲ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

حضرت آدم‌

ای صاحب فال بدان و آگاه باش که ستاره بخت تو بلند است و همواره مورد لطف و عنایت پروردگار و آنچه را خواسته‌ای بر تو ارزانی داشته است، پس شکرانه نعمت به جای اور و در هرکاری بخدا توکل کن و از مکر شیطان و شیطان صفتان بپرهیز و با مردم دانا درآمیز و از نزاع و جدل بگریز و از تولید نسل زیادتر دو فرزند خودداری کن که هرجا حاجتی داشته باشی با استعانت از ذات پروردگار دانا و توانا، برآورده می‌شود. انشالله.

فال انبیا ۱۲ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

حضرت خضر‌

ای صاحب فال بشارت باد بر تو که در دولت به روی تو باز گردیده است و بعد از این شاد و خرم خواهی شد و کارت رونق خواهد گرفت. سفری در پیش داری که حاجت تو را روا کند، از دیدار دوستان محبت پیدا شود و تو را یاری کنند. زنهار راز دل خود را به کسی نگو شخصی دشمن تو است و تو را ناراحت می‌کند، اما تو با کسی دشمنی نداری خاطر آشفته مکن تا صدمه از کسی نبینی. روز ها‌ی شنبه و پنج شنبه بر تو مبارک است دل در آرزوی چیزی بسته‌ای که به زودی میسر شود و به مراد دل برسی و حاجت روا گردی. دعای چشم زخم با خود نگه دار تا از شر دشمنان در امان باشی انشا الله.

فال انبیا ۱۲ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

حضرت هود‌

ای صاحب فال، بیماری تو به لطف و کرم پروردگار، شفا خواهد یافت و احوال پریشان تو را آسوده خواهد کرد. هرگز نگران مباش و به لطف خداوندی ایمان داشته باش و به درگاه او استغفار کن که تغییری در وضع تو پیدا خواهد شد که بسلامت می‌رسی و انبساط خاطر پیدا می‌کنی، انشاء الله.

فال انبیا ۱۲ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

حضرت یونس‌

ای صاحب فال، بدان که بخت با تو یار است و با خانواده‌ای ثروتمند وصلت خواهی کرد که از وصلت عواید زیادی نصیب تو خواهد شد، شکر این نعمت به جای آور و به عبادت کوش و لباس دیانت پوش و خدای را مکن فراموش و همواره به هوش باش و از احوال دردمندان غافل مباش که مؤید و موفق خواهی بود، انشاء الله.

فال انبیا ۱۲ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

حضرت یوشع

در زندگی در موقعیت و پست حساسی قرار می‌گیرد. چون با گروهی سرکش و مجرم سر و کار پیدا می‌کنید که لازم است آنها را ارشاد و راهنمایی کنید اگر کاری را برای خدا انجام می‌دهید، از شکست در آن هراس نداشته باشید ممکن است یک زن با شما به نزاع بر خیزد. اگر صبور و بردبار باشید به نفع شما تمام می‌شود. یک سفر دریایی در طالع شما دیده می‌شود.

فال انبیا ۱۲ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

حضرت یوسف‌

ای صاحب فال، بخت با تو یار است و حامی تو پروردگار است، تو در کنف و حمایت پروردگار، از دست اشرار گزندی نخواهی دید. رازی دردل داری، آن را نگهدار و باکسی در میان مگذار که مورد حسد قرار گیری، آن را به مشیت الهی واگذار که خداوند با توست و تو شکرانه این موهبت الهی را به جای آور و تقوی پیشه باش تا کامروا گردی، انشاءالله.

فال انبیا ۱۲ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین دی

حضرت ابراهیم‌

ای صاحب فال! این نیّت که کرده‌ای به غایت خوب است و از غم رها گردی. قومی حاسد تو بودند، حق تعالی از فضل خود تو را از شرّ شان نگاه داشت و باید که به طاعت و عبادت مشغول با شی و حق تعالی در روزی به روی تو بگشاید و فرزند قابلی روزی تو خواهد بود. تو را چشم زخمی رسیده، اما به خیر گذشت و از شر دشمن ایمن شوی و به مقصود دل برسی و همیشه خاطر خود را آسوده دار که آنچه دل تو می‌خواهد بدان می‌رسی. روز جمعه بر تو میمون و مبارک باشد، اما روز‌های دیگر در میان خصومت مرو تا آن که به سلامت باشی و اگر غایبی داری خبر خوش بشنو. انشاء الله.

فال انبیا ۱۲ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

حضرت اسماعیل‌

ای صاحب فال! تو را هیچ نرنجاند و باید که درستکار و راست عمل باشی.‌ای عزیرم صبح و شام عبادت و طاعت خداوند کن و مردم را از خودت خوشنود ساز و رنجی بر پای تو رسیده بود که اکنون بهتر شده  و بر پشت خود و پا و پهلویت نشانی داری که آن نشانه نیک بختی است. به تو از مردی کوتاه قد فایده رسد و زنی هست که شب و روز تو را دعا می‌کند و به واسطه دعای او خدا تو را حفظ می‌نماید و از برکت دعای آن زن است که عمر تو دراز می‌شود و به مراد دل برسی. ان شاء الله.

فال انبیا ۱۲ تیر ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

حضرت داوود‌

ای صاحب فال! بشارت باد تو را که بر سه قوم مهتری کنی و جمله در فرمان تو باشند. این چند روزه در اندوه بودی صبر کن و خود را نگه دار و راز با کسی مگو. امسال رنجی به تو رسیده است و خدا تو را نگاه داشت و به خیر گذشت. تا چند روز دیگر خشنود می‌شوی و اگر غایبی داری خبر او می‌رسد و کار‌ها به مراد تو خواهد شد ان شاالله. در نماز کوشا باش و از مردم پست و گناه کار دوری کن.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون