(تصاویر) طرح خلاقه یک شرکت در تولید گوشی با طرح کیف کوچک زنانه

(تصاویر) طرح خلاقه یک شرکت در تولید گوشی با طرح کیف کوچک زنانه
شرکت چینی تولید گوشی‌های هوشمند «آنر» چندی پیش از یک گوشی هوشمند مفهومی رونمایی کرد که برای استفاده مانند کیف دستی طراحی شده است.
کد خبر: ۲۵۳۱
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

زی‌سان: شرکت تولید کننده گوشی «آنر» که یکی از زیرمجموعه‌های هواوی به شمار می‌رود یک گوشی مفهومی با طرح کیف کوچک زنانه رونمایی کرده که ترکیبی از دنیای مد و تکنولوژی به شمار می‌رود. 

به گزارش زی‌سان و به نقل از سی ان بی سی، این تلفن مفهومی که در نمایشگاه فناوری IFA در برلین به نمایش گذاشته شد، برای فروش نیست، اما واضح است که این یک محصول جدید از غول فناوری چینی هوآوی است و در تلاش است تا به جهانیان نشان دهد که چه توانایی‌هایی دارد چرا که اکنون هم در بازار جهانی قصد دارد که از شرکت‌هایی مانند سامسونگ و اپل پیشی بگیرد.

تولید گوشی با طرح کیف کوچک زنانه

این دستگاه که Honor V Purse نام دارد، گوشی هوشمندی است که با نوار بالایی که دوربین را در خود جای داده است، به سمت بیرون تا می‌شود. همچنین در این طرح مفهومی قلاب‌هایی برای بند کیف دستی وجود دارد که می‌توان به آن وصل کرد. نمایشگر این گوشی موبایل را می‌توان به گونه‌ای سفارشی کرد که انگار کیف‌های مختلفی را پوشیده اید. بند کیف نیز قابل تعویض است. 

 

طرح گوشی کیف کوچک زنانه

 

یکی از ویژگی‌های دستگاه نحوه باز شدن چهره‌های قابل تنظیم در برنامه‌های واقعی است. یک طرح کیف قابل تنظیم که شامل یک دستبند جذاب است نیز از ویژگی‌های طرح مفهومی جدید شرکت هواوی است. یکی دیگر از جذابیت‌های این گوشی متفاوت، آیکون دوربین است. اگر کاربر دکمه دوربین را فشار دهد، اپلیکیشن دوربین را برای تصاویر باز می‌کند.

طرح خلاقه شرکت آنر در تولید گوشی

در واقع اینجا زنانی که قصد خرید گوشی نداشته باشن به عنوان مد کیف دوست دارن یکی از این محصولات سفارش دهند و این یکی از اهداف مدنظر طراحان شرکت آنر بوده است. بند به ظاهر فلزی در یک جعبه جداگانه ارائه می‌شود در حالی که واقعا فلز نیست و از نوعی ماده نرم ساخته شده است تا صفحه‌نمایش را خراش ندهد. به علاوه قابی که زنجیر به آن متصل می‌شود به خوبی به گوشی وصل شده تا احتمال جدا شدن و افتادن گوشی خیلی کمتر شود. خود گوشی V Purse آنر از نوع تاشو و تبلت‌شونده‌ست. 

تبلت تاشونده شرکت آنر

مشخص نیست که آیا تقاضایی برای تلفنی که شبیه یک کیف است وجود دارد یا خیر. پوشیدن یک وسیله احتمالاً گران قیمت در اماکن عمومی و خوب دیده شدن ممکن است برای بسیاری از افراد جذاب نباشد و اگر صفحه نمایش آویزان باشد، خطر افتادن و شکستن آن بالاست. اما مد و تکنولوژی به طور فزاینده‌ای در هم تنیده شده اند. نمونه آن ساعت‌های هوشمند هستند: سازندگان دستگاه‌هایی مانند اپل و سامسونگ بند‌های قابل تنظیم و قابلیت تغییر فیس دستگاه را ارائه می‌دهند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون