با اپلیکیشن Foto Lab چهره دلخواه‌تان را بسازید/ معرفی دقیق و نحوه دانلود برنامه بسیار کاربردی Foto Lab

با اپلیکیشن Foto Lab چهره دلخواه‌تان را بسازید/ معرفی دقیق و نحوه دانلود برنامه بسیار کاربردی Foto Lab
اپلیکیشن فوتولب Foto Lab که یک اپلیکیشن ادیت چهره بر اساس هوش مصنوعی است جدیدترین نرم‌افزار تغییر و ویرایش چهره را با جدیدترین قابلیت‌ها در اختیار کاربران قرار داده است.
کد خبر: ۸۵۵
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴

نرم‌افزار ادیت چهره Foto Lab با قابلیت‌هایی که از هوش مصنوعی گرفته می‌تواند چهره شما را با دسته‌بندی‌های مختلفی که در آن وجود دارد ویرایش کند.

به گزارش زی‌سان، هوش مصنوعی روز به روز خود را برای انواع و اقسام کارکرد‌ها باز می‌کند و این روز‌ها خود را به شکل ساخت برنامه‌ای برای تغییر چهره نشان داده است. اپلیکیشن Foto Lab که بر اساس هوش مصنوعی ساخته شده بسیار محبوب شده و کاربران می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن چهره خود را به دلخواه خود و با دسته‌بندی‌های مختلف تغییر دهند. برنامه اندروید Photo Lab Picture Editor & Art توسط Linerock Investments LTD در گوگل‌پلی منتشر شده که البته فعلا تنها یک نسخه از آن برای سیستم عامل اندروید روی گوگل پلی وجود دارد و هنوز نسخه ios آن منتشر نشده است. این اپلیکیشن اکنون به صورت رایگان در دسترس کاربران اندروید قرار گرفته است.

 بعد از اینکه اپلیکیشن «اسنپ چت» محبوبیت خود را نشان داد و با استقبال گسترده مخاطبان به ویژه در خارج از ایران و در بین جوانان ایرانی روبرو شد حالا این اپلیکیشن جدید با طراحی حرفه‌ای‌تر و مبتنی بر قابلیت‌های هوش مصنوعی کم کم قابلیت‌های خود را به نمایش می‌گذارد. کاربران با این اپلیکیشن مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند طیف گسترده‌ای از تغییرات را در عکس‌های خود به کار بگیرند و عکس‌های عادی خود را از فیلتر‌های مختلفی عبور دهند و در نهایت می‌توانند یک خروجی کاریکاتور مانندی از خود بیرون بدهند. همچنین از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن این است که افراد می‌توانند روی تصاویر خود متن بزنند و بکارگیری بیش از ۵۰۰ افکت متنوع، ساخت عکس‌های کلاژ، طراحی کارت پستال و در نهایت به اشتراک‌گذاری عکس‌ها در شبکه‌های اجتماعی از جمله ویژگی‌های دیگر این اپلیکیشن است. 

نحوه کار با اپلیکیشن Foto Lab

کارکردن با اپلیکیشن Foto Lab نسبتا ساده و راحت است و اگر اپلیکیشن را اجرایی کنید در صفحه اصلی پنج فید وجود دارد که به ترتیب شامل موارد زیر هستند: لوک‌لَب (LookLab)، که با آن می‌توان تصاویر را تغییر داد، فید (Feed) که جدیدترین طراحی‌ها و برترین طراحی‌ها با گزینه‌های پرطرفدار را به شما نمایش می‌دهد. این قسمت در واقع بر اساس سیستم‌های آماری خود برنامه برای کاربران شخصی‌سازی می‌شود. فید موضوعی، که طراحی مربوط به روز‌ها یا رویداد‌های خاص مانند مراسم شکرگذاری یا هالوین را به نمایش می‌گذارد و در نهایت قسمت دسته‌بندی، که در واقع با این قسمت می‌توان فیلتر‌ها را بر اساس دسته‌بندی‌های مختلف طراحی کرد. 

 

عکس‌هایی که با برنامه هوش مصنوعی Foto Lab طراحی شده‌اند

با ورود به قسمت «لوک لَب» می‌توان تصاویر را به نحو دلخواه تغییر داد و طبیعتا برای این کار باید ابتدا عکس مورد نظر را بارگذاری کرد. هم می‌توان از گالری استفاده کرد و هم عکس‌هایی که با دوربین گرفته می‌شوند. این اپلیکیشن سپس به صورت خودکار عکس‌ها را در دسته‌بندی مختلف برای شما می‌سازد. تنظیم رنگ و حالت مو و .. نیز از جمله کارکرد‌های این اپلیکیشن جدید است. شما می‌توانید با بارگذاری تصاویر خود از درون گوشی با دسته‌های مختلف عکس مورد نظر خود را بر اساس فانتزی‌های خودتان دریافت کنید.

سایر اخبار
نظرات بینندگان
Iran (Islamic Republic of)
person
ناشناس
cm_time
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
cm
اپلیکشن خوبیه این. فوتو لب رو دادم به مامانم دیگه دیونم کرده بس که عکس میسازه.
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۱
گوناگون