همه چیز درباره بازی پیکسل ورس؛ فراتر از ناتکوین و همستر کامبت!

همه چیز درباره بازی پیکسل ورس؛ فراتر از ناتکوین و همستر کامبت!
بازی پیکسل ورس یا همان Pixelverse در تب و تاب جنجال‌های همستر و تپ سواپ وارد میدان شده و در کشور‌های خارجی به شدت مورد استقبال قرار گرفت، اما هنوز کاربران ایرانی به طور کامل با جدیدترین پدیده‌ی کسب درآمد تلگرامی آشنا نشده‌اند. در این مطلب تلاش می‌کنیم این ایر دراپ جدید و نحوه کسب درآمد از این بازی رایگان را توضیح دهیم.
کد خبر: ۲۵۳۰۵
|
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱

Pixelverse یک بازی رمزنگاری مبتنی بر تلگرام است که در آن شما می‌توانید توکن PIXFI را با انجام وظایف ساده و مبارزه با سایر بازیکن‌ها به رایگان کسب کنید. پس از موفقیت ناتکوین، بسیاری از شرکت‌ها و پروژه‌ها به واسطه‌ی ربات‌های تلگرام در تلاش هستند مخاطبین بیشتری را به خود جذب کنند، اما پیکسل‌ورس یک قدم پای خود را فراتر برده و از تمامی کاربران دعوت می‌کند در قالب تجربه‌ی یک بازی موبایلی ساده، وارد دنیای کریپتو یا همان ارز‌های دیجیتال شوند. با بیش از ۱۵ میلیون بازیکن از زمان راه اندازی بازی در ماه مارس، پیکسل ورس موفق شده پدیده‌ی نو ظهور بازی‌های تلگرامی باشد. در ادامه، مهم‌ترین سوالاتی که به دنبال پاسخ آن هستید را به طور مفصل پاسخ می‌دهیم:

هدف در بازی پیکسل ورس چیست؟

شما ماموریت‌های خود را با هدف جمع آوری و همچنین تقویت ربات‌ها و در نهایت تبدیل آنها به NFT (به احتمال زیاد در آینده‌ی نزدیک) باید انجام دهید. این بازی ترکیبی منحصر به فرد از اکتشاف و استراتژی بوده و سازندگان وعده داده‌اند با توکن PIXFI قرار است از کاربران فعال اکو سیستم بازی تشکر کنند.

همه چیز درباره بازی پیکسل ورس؛ فراتر از ناتکوین و همستر کامبت!

پس از راه اندازی این مینی گیم تلگرام در ماه ژوئن سال جاری، پیکسل ورس اخیرا موفق شده ۵.۵ میلیون دلار برای تامین مالی رشد خود، با سرمایه گذاری از نهاد‌های قابل توجه مانند Delphi Ventures و مدیر عامل سابق Nexon Joonmo (James) Kwon سرمایه جذب کند. این بودجه با هدف بهبود اکوسیستم بازی و گسترش زیر ساخت‌ها خرج خواهد شد.

بازی پیکسل ورس در حال حاضر در مرحله نسخه‌ی نمایشی عمومی خود قرار دارد و به بازیکنان اجازه می‌دهد عناصر اصلی گیم پلی را تجربه کنند و بازخورد خود را برای به روز رسانی‌های مداوم ارائه دهند. پس از نسخه‌ی نمایشی یا همان فاز اول، پیکسل ورس به مرحله جدیدی حرکت کرده و ویژگی‌های بیشتری را معرفی می‌کند و به تبع دنیای بازی را گسترش می‌دهد.

بازی پیکسل ورس چگونه کار می‌کند؟

Pixelverse یک بازی مبتنی بر تلاش با مضمون سایبرپانک به شمار می‌رود که گیم پلی جذاب با تکنولوژی بلاک چین را برای ایجاد یک تجربه منحصر به فرد و همه جانبه ترکیب می‌کند. بازیکنان می‌توانند توکن PIXFI را با شرکت در ماموریت‌ها و مبارزه با سایر بازیکن‌ها کسب کنند که هسته اصلی مدل بازی برای کسب درآمد را تشکیل می‌دهد. فعالیت‌های روزانه و چالش‌های ارائه شده می‌تواند امتیاز اضافی را برای کاربران به دنبال داشته باشد. ربات‌های موجود در بازی در آینده به NFT تبدیل خواهند شد و بازیکن‌ها قادر خواهند بود ربات‌های ارتقا یافته‌ی خود را به سایر بازیکن‌ها بفروشند و پول واقعی دریافت کنند.

همه چیز درباره بازی پیکسل ورس؛ فراتر از ناتکوین و همستر کامبت!

همان‌طور که گفته شد این بازی در شهر پر جنب و جوش و روایت محور زنون شکل گرفته و رابط تعاملی بازی دقیقا مطابق با همین فضا مخاطب را با بازی درگیر می‌کند. توکن PIXFI به عنوان رسانه‌ی مرکزی برای معاملات، ایجاد ربات جدید و فعالیت‌های بازار در دنیای پیکسل‌ورس عمل می‌کند و از یک اقتصاد غیر متمرکز و شفاف حمایت می‌کند.

 علاوه بر این موضوع، جامعه‌ی کاربران بازی نقش مهمی را ایفا می‌کند؛ به این صورت که هر از گاهی در داخل بازی مسابقات مختلف با جوایز و هدایای واقعی برگزار می‌شود و بازیکن‌ها با انجام یک سری چالش‌ها می‌توانند شانس خود را امتحان کنند. برای مثال در همین لحظه که مطلب نوشته می‌شود، چالش ۲۲۰ هزار دلاری برای ۱۰۰۰ کاربر برتر تعریف شده است. به این صورت که هر اندازه تعداد عضو‌های بیشتری با لینک اختصاصی شما عضو بازی شوند، شانس شما برای دریافت جایزه بیشتر خواهد شد.

لازم به ذکر است بازی پیکسل تپ اولین ربات تلگرام محسوب می‌شود که بازیکن‌ها با یک بازیکن دیگر وارد رقابت می‌شوند. به این سبک بازی، PVP یا بازیکن در برابر بازیکن گفته می‌شود.

ویژگی‌های کلیدی بازی پیکسل تپ

در داخل بازی پیکسل تپ چند ویژگی جالب وجود دارد که در ادامه هر کدام را توضیح می‌دهیم:

ربات استخراج توکن

یک ربات در داخل بازی وجود دارد که نیازمند هیچ هزینه‌ای برای فعالیت نیست. شما تنها باید هر ۸ ساعت وارد بازی شده و روی دکمه‌ی Claim ضربه بزنید تا توکن‌ها را جمع‌آوری کنید.

سیستم عضوگیری (رفرال)

شما به ازای دعوت از دوستانتان به بازی با لینک اختصاصی‌تان، صاحب ۲۰۰۰ سکه خواهید شد. اگر دوست شما دارای تلگرام پرمیوم باشد، ۱۰ هزار سکه‌ی بیشتر عاید شما خواهد شد.

سیستم مبارزات PVP

شما با رباتی که خلق کرده‌اید وارد رقابت با بازیکن دیگر می‌شوید؛ بنابراین با ارتقای ربات می‌توانید شانستان را برای پیروزی در مقابل حریفانتان افزایش دهید.

پاداش‌ها و وظایف روزانه

هر روز وارد بازی شوید و روی سربرگ Task ضربه بزنید. در حال حاضر در این بخش با دو گزینه روبه‌رو می‌شوید:

همه چیز درباره بازی پیکسل ورس؛ فراتر از ناتکوین و همستر کامبت!


گزینه‌ی Daily Combo: باید از بین ربات‌هایی که به شما نشان داده می‌شود، یک ترکیب درست را انتخاب کرده تا برنده‌ی پاداش شوید. با یک جست‌وجوی ساده در اینترنت و حتی تلگرام می‌توانید کانال‌هایی را پیدا کنید که جواب کمبو‌های روزانه را در اختیار شما به رایگان قرار می‌دهند.

 گزینه‌ی Daily Reward: هر روز تنها یک مرتبه می‌توانید با ضربه زدن روی این بخش، پاداش آن روز را دریافت کنید. اگر یک روز وقفه بیفتد و شما وارد ربات تلگرام نشوید، سیستم پاداش ریست شده و مجدد از روز اول به شما جایزه‌ی روزانه اهدا می‌شود.

جدول رده‌بندی بازیکن‌ها

با وجود این که گیم پلی بازی بر مبنای مبارزه و رقابت با سایر بازیکن‌ها تعریف شده، رده‌بندی بازیکن‌ها بر اساس تعداد عضوگیری رفرال به تصویر کشیده می‌شود. بنابراین، هر اندازه تعداد افراد بیشتری را به بازی دعوت کنید، رتبه‌ی شما هم در داخل بازی بالاتر خواهد رفت.

کاربرد‌های توکن PIXFI در بازی پیکسل‌ورس

بازی پیکسل‌ورس در تلاش است تا به توکن PIXFI ارزش دهد و به نوعی واحد پولی بازی در واقعیت هم دارای قیمت باشد. در حال حاضر، میزان عرضه‌ی کل توکن‌های پیکسفای ۵ میلیارد اعلام شده است.

توکن PIXFI با اهداف متعددی در داخل اکو سیستم پیکسل‌ورس خدمت‌رسانی می‌کند:

واحد پولی درون بازی

بازیکن‌ها می‌توانند از توکن پیکسفای برای معامله‌ها، ساخت بات‌های جدید و شرکت در نبرد‌ها استفاده کنند. توکن پیکسفای برای پیشرفت در دنیای بازی یک مولفه‌ی حیاتی به حساب می‌آید.

همه چیز درباره بازی پیکسل ورس؛ فراتر از ناتکوین و همستر کامبت!

پویاسازی بازار

بخشی از توکن‌های صرف شده در بازار به طور دائم از طریق یک مکانیسم سوزاندن از گردش خارج می‌شوند و از یک اقتصاد تورمی حمایت می‌کنند که می‌تواند به تثبیت یا افزایش ارزش توکن در طول زمان کمک کند.

ادغام در فناوری پیکسل چین (Pixelchain)

PIXFI به عنوان توکن کارمزد برای معاملات در Pixelchain (بلاک چین که بازی پیکسل‌ورس را تامین می‌کند)، عمل می‌کند. این ادغام در حقیقت معاملات کارآمد و امن را در بازی تضمین می‌کند.

پشتیبانی توسعه دهنده

با یکپارچه شدن توکن پیکسفای با بلاکچین، توسعه و گسترش بازی تسهیل می‌شود و توسعه‌دهندگان شخص ثالث را تشویق می‌کند تا به تقویت و گسترش اکوسیستم کمک کنند.

برای حفظ ارزش توکن، پیکسل‌ورس از مکانیسم‌های تورمی استفاده می‌کند که در آن بخشی از توکن‌های پیکسفای مورد استفاده در معاملات سوزانده می‌شود. این فرایند عرضه‌ی کلی PIXFI را کاهش می‌دهد و به طور بالقوه کمبود و ارزش آن را در طول زمان افزایش می‌دهد.

چگونه با بازی پیکسل‌ورس کسب درآمد دلاری داشته باشیم؟

با خرید گوشی حتی اقتصادی می‌توانید با این بازی به کسب درآمد بپردازید. برای تجربه‌ی پیکسل‌ورس باید مراحل زیر را قدم به قدم انجام دهید:

همه چیز درباره بازی پیکسل ورس؛ فراتر از ناتکوین و همستر کامبت!

قدم اول) شما از طریق وب‌سایت رسمی پیکسل‌ورس هم می‌توانید ثبت نام کنید، اما تلگرام کار را آسان کرده است. شما با ورود به ربات تلگرامی بازی پیکسل تپ باید در بازی ثبت نام کرده و سپس کیف پول دیجیتال یا همان ولت مخصوص بلاکچین TON را به بازی متصل کنید. ولت پیشنهادی، نرم افزار Ton Keeper محسوب می‌شود که در اپ استور و گوگل پلی برای دانلود موجود است. برای ورود به ربات رسمی این بازی در تلگرام روی لینک زیر کلیک کنید:

قدم دوم) در ابتدا بازی به طور رایگان یک ربات به شما اهدا می‌کند. شما می‌توانید از بخش Fight وارد رقابت با سایر بازیکن‌ها شوید. این بخش ضروری نیست، اما به شما کمک می‌کند سکه‌ی بیشتری را جمع آوری کنید؛ هر چند در صورت باخت، از شما سکه کم خواهد شد! اگر هم دنبال دردسر و ماجراجویی نیستید، هر هشت ساعت وارد ربات تلگرامی شده و صرفا روی دکمه‌ی زرد رنگ که عبارت Claim حک شده، یک مرتبه ضربه بزنید. همچنین جوایز روزانه‌ی خود را در بخش Task می‌توانید هر ۲۴ ساعت دریافت کنید.

قدم سوم) در جامعه‌ی بازی مشارکت فعال داشته باشید. برای مثال اگر چالش یا کمپینی برگزار شد، با رعایت شرایط بازی می‌توانید برای کسب پاداش‌های بیشتر تلاش کنید.

قدم چهارم) از دوستان خود دعوت کنید وارد دنیای این بازی شوند. البته حواستان باشد از بخش Invite لینک اختصاصی خودتان را دریافت کرده و برای آنها ارسال کنید تا برای شما نیز این فرایند، پاداش جذابی را به دنبال داشته باشد. هر اندازه تعداد دوستان بیشتری را به بازی دعوت کنید، شانس دریافت ایر دراپ بیشتر هم افزایش خواهد یافت.

چگونه توکن PIXFI بازی پیکسل‌ورس را به پول واقعی تبدیل کنیم؟

در زمان نگارش این مطلب، هنوز امکان انجام این کار وجود ندارد. در آینده‌ی نزدیک گزینه‌ی نقد کردن برای شما فعال خواهد شد. به این صورت که ایر دراپ پیکسل‌ورس وارد کیف پول دیجیتالی می‌شود که شما آن را به بازی متصل کرده‌اید. پس از دریافت ایر دراپ، در صورت نیاز می‌توانید بخشی از آن یا کل مبلغ را به صرافی‌های داخلی یا خارجی منتقل کرده و هم‌تراز با ارزش ایر دراپ پیکسفای، ارز تتر یا ریال دریافت کنید.

همه چیز درباره بازی پیکسل ورس؛ فراتر از ناتکوین و همستر کامبت!

همان‌طور که قبلا به این موضوع اشاره کرده‌ایم، کیف پول پیشنهادی برای اتصال به بازی پیکسل‌ورس، Ton keeper است. با این حال، هیچ اجباری در استفاده از تون کیپر نبوده و می‌توان از سایر ولت‌های نرم‌افزاری مثل MetaMask هم استفاده کرد. به همین دلیل انتخاب با شماست! فقط در نظر داشته باشید که برای کارمزد نقل و انتقال توکن PIXFI باید مقداری ارز TON یا Ethereum در داخل ولت موجود باشد که در حال حاضر این میزان دقیقا مشخص نیست.

آیا قیمت ایر دراپ پیکسل‌ورس رشد خوبی خواهد داشت؟

پیکسل‌ورس در ماه مارس ۲۰۲۴ عرضه شد و موفق شد ۱۰ میلیون توکن PIXFI را بین کاربران فعال سیستم خود توزیع کند. با این حال، هنوز برای قضاوت در رابطه با ارزش و رشد قیمت ایر دراپ پیکسل ورس بسیار زود است. این موضوع که آیا کاربران در آینده تمایل داشته باشند به جای ارتقای دستی، ربات‌های بازی را با پول واقعی خریداری کنند، هنوز علامت سوال بوده و اگر کاربران بازی از معامله‌های NFT استقبال کنند، احتمالا قیمت ارز دیجیتال PIXFI هم رشد بسیار خوبی را تجربه خواهد کرد.

بازی پیکسل‌ورس و آینده‌ی احتمالا درخشانی که در پیش است!

هدف پیکسل‌ورس، ایجاد یک محیط بازی مشترک و فراگیر، اولویت دادن به مشارکت جامعه و پاداش دادن به کاربران اولیه به شمار می‌رود. پیکسل‌ورس با سیستم کسب درآمدی که در دنیای کریپتو راه‌اندازی خواهد کرد، به یک بازیگر مهم در فضای بازی Web۳ تبدیل می‌شود.

همه چیز درباره بازی پیکسل ورس؛ فراتر از ناتکوین و همستر کامبت!

پیکسل‌ورس با ادامه‌ی رشد در فضای بازی برای کسب درآمد، پتانسیل بالایی را از خود نشان می‌دهد. این بازی با گیم پلی ساده، عناصر استراتژیک و جوایز دنیای واقعی، به سرعت محبوبیت پیدا کرده و احتمالا در آینده نیز به محبوبیت این بازی افزوده خواهد شد. تصمیم سازنده‌ها برای ادغام با فناوری بلاک چین، تراکنش‌های امن را تضمین می‌کند و به تبع اعتماد بازیکنان هم به این پروژه افزایش پیدا می‌کند.

در حال حاضر که این مطلب نوشته می‌شود، توسعه دهندگان قصد دارند ویژگی‌ها و به روز رسانی‌های بیشتری را معرفی کنند؛ از قابلیت‌های هیجان انگیز و جدید می‌توان به گسترش در فضا‌های NFT و متاورس – که نوید آینده پر جنب و جوش را برای Pixelverse می‌دهد – اشاره کرد.

منبع: دیجی‌کالا مگ

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون