تهدید خبرساز بیرانوند؛ باید از ایران بروی، بلا سرت می‌آورند!

تهدید خبرساز بیرانوند؛ باید از ایران بروی، بلا سرت می‌آورند!
مهاجم سابق سرخ‌ها درباره بیرانوند و فسخ قراردادش گفت: برای بازیکن در ایران هیچ تیمی بهتر از پرسپولیس پیدا نمی‌شود بیرانوند از علی دایی و پروین و بسیاری دیگر از بزرگان که در پرسپولیس بودند، بزرگتر نیست. به همین دلیل خود شخص بیرانوند صدمه می‌بیند و محبوبیتش و همه چیز را به‌خاطر پول از دست می‌دهد.
کد خبر: ۲۴۹۴۵
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۸

مهاجم سابق سرخ‌ها درباره بیرانوند و فسخ قراردادش گفت: برای بازیکن در ایران هیچ تیمی بهتر از پرسپولیس پیدا نمی‌شود

به گزارش همشهری آنلاین جمشید شاه‌محمدی، پیشکسوت پرسپولیس در خصوص فسخ قرارداد بیرانوند گفت: واقعاً بیرانوند بهتراست بعد از این قضیه‌ای که پیش آورد از ایران برود و توصیه اکید می‌کنم در ایران فوتبال بازی نکند، چون اگر در ایران بخواهد به فوتبالش ادامه دهد حتماً هواداران پرسپولیس بلایی سرش می‌آورند. به همین دلیل حتماً توصیه می‌کنم بعد از این شاهکاری که به خرج داد دیگر در ایران نماند و به هر تیمی که دوست داشت تیمش را تغییر دهد.

مهاجم سابق پرسپولیس در ادامه افزود: دروازه‌بان‌هایی مانند بیرانوند اگر زمان عابدزاده بودند چه می‌کردند؟ باور کنید یک دقیقه بازی هم به آنها نمی‌رسید و شانس آوردند که دروازه‌بانی مانند عابدزاده نیست تا نتوانند جولان بدهند، اما این رویه‌اش نیست و حتماً کسی که بشدت لطمه می‌بیند خود بیرانوند است و هیچ آسیبی به پرسپولیس نمی‌رسد. بیرانوند با اقدامی که کرده عملاً استرس را به تیم وارد و هواداران را واقعاً ناراحت کرده که این اصلاً به سود تیم نیست. واقعاً آزرده کردن هواداران و مردم نکته‌ای است که هیچ‌کس آن را برنمی‌تابد.

شاه‌محمدی در خصوص جذب دروازه‌بان دیگر به پرسپولیس اضافه می‌کند: پرسپولیس به یک خانه‌تکانی نیاز داشت و حالا با شرایطی که پیش آمده حتماً می‌تواند یک دروازه‌بان خوب خارجی یا یک دروازه‌بان خوب دیگر به تیم اضافه کند و در چند پست هم بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرد که تیم به شکل خیلی خوبی تقویت شود.

مهاجم سابق پرسپولیس ادامه داد: احمدرضا جدا از نمونه بودن به لحاظ اخلاقی، از لحاظ فنی و بدنی هم بهترین بود. باور کنید در تمرین تیم ملی و یا پرسپولیس وقتی به او برمی‌خوردم انگار با آهن برخورد کردم و یک هفته بدن‌مان درد می‌کرد. دروازه‌بانی که هیچ وقت ادعایی نداشت و با بیشترین جدیت به کارش ادامه می‌داد در حالی‌که اگر دروازه‌بانی مثل بیرانوند زمان عابدزاده در تیم پرسپولیس بود، اصلاً بازی به او نمی‌رسید.

شاه‌محمدی درباره بیرانوند و فسخ قراردادش گفت: برای بازیکن در ایران هیچ تیمی بهتر از پرسپولیس پیدا نمی‌شود، چون تنها در این تیم است که بیشترین محبوبیت را دارید و مردم شما را با همه وجود دوست دارند. باور کنید حتی بعد از دوران بازیگری هم محبوب دل مردم باقی خواهید ماند.

بیرانوند از علی دایی و پروین و بسیاری دیگر از بزرگان که در پرسپولیس بودند، بزرگتر نیست. به همین دلیل خود شخص بیرانوند صدمه می‌بیند و محبوبیتش و همه چیز را به‌خاطر پول از دست می‌دهد.

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: ما پیشکسوتان نوکر مردم هستیم، چون همه چیزمان را از پرسپولیس به دست آوردیم. باورکنید همین الان هم همه ما را به خاطر پرسپولیس می‌شناسند و بعد از خدا همه عزت‌مان را از این تیم و مردم داریم. به همین دلیل اگراز پرسپولیس پولی کمتر نسبت به تیم‌های دیگر گرفتیم باز هم راضی هستیم، چون پرسپولیس همه چیز به ما داد و ما با خاطرات این تیم و هوادارانش هنوز هم که چندین سال از دوران بازی‌مان در این تیم گذشته زندگی می‌کنیم و به بازی در بزرگترین تیم ایران می‌بالیم.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون