۳ گزینه جدید پرسپولیس برای انتخاب سرمربی

۳ گزینه جدید پرسپولیس برای انتخاب سرمربی
خبرنگار مشهور ایتالیایی در خبر منتفی شدن حضور ماتزاری در پرسپولیس، از مذاکره با سه گزینه دیگر نیز خبر داده است.
کد خبر: ۲۴۷۹۴
|
۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷

پس از جدایی اوسمار ویرا و قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، باشگاه در تلاش برای انتخاب سرمربی جدید است. در حالی که ابتدا والتر ماتزاری به عنوان گزینه اصلی مطرح شده بود، حالا به نظر می‌رسد این توافق منتفی شده است. رسانه‌های ایتالیایی از عدم توافق نهایی میان ماتزاری و پرسپولیس خبر داده‌اند و حالا تمرکز باشگاه روی سه گزینه دیگر است.

با توجه به انتشار شایعات مختلف در فضای مجازی و تایید نهایی نشدن توافق با والتر ماتزاری، باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفته است تا گزینه‌های دیگری را مورد بررسی قرار دهد. در میان گزینه‌های مطرح شده، نام‌هایی همچون دراگان اسکوچیچ و فنت شیپ به عنوان کاندیدا‌های جدی مطرح شده بودند، اما حالا به نظر می‌رسد گزینه‌های جدیدی به لیست افزوده شده‌اند.

نیکولو اسکیرا، خبرنگار گاتزتا دلو اسپورت، در خبر خود به منتفی شدن حضور ماتزاری در ایران اشاره کرده و بیان داشته که پرسپولیس سه گزینه دیگر را برای سرمربی‌گری در نظر گرفته است. این خبر به وضوح نشان می‌دهد که باشگاه همچنان در حال بررسی و انتخاب بهترین گزینه برای هدایت تیم است و هیچ عجله‌ای برای این تصمیم ندارد.

البته اسکیرا نامی از این سه گزینه نبرده است، اما روز گذشته روزنامه کوریره دلا سرا در خبر توافق پرسپولیس و ماتزاری مدعی شده بود که سرخ‌ها با آندره‌آ سوتیل، بپه یاکینی و داویده بالاردینی نیز تماس‌هایی داشته اند و حالا ممکن است منظور نیکولو اسکیرا نیز همین نفرات بوده باشد.

باید دید که باشگاه پرسپولیس چه واکنشی به این خبر‌ها نشان خواهد داد و در نهایت کدام گزینه به عنوان سرمربی جدید انتخاب خواهد شد. با توجه به اینکه قرار بود روز شنبه در ترکیه قرارداد ماتزاری امضا شود، اما حالا همه چیز منتفی شده، پرسپولیس باید به سرعت تصمیم‌گیری کند تا بهترین گزینه را برای آینده تیم انتخاب کند.

منبع: خبر ورزشی

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون