ساعت بازی هلند برابر فرانسه امروز جمعه اول تیر ۱۴۰۳ در یورو ۲۰۲۴

ساعت بازی هلند برابر فرانسه امروز جمعه اول تیر ۱۴۰۳ در یورو ۲۰۲۴
اخبار ضد و نقیض زیادی از دوشنبه‌شب منتشر شد. فدراسیون فوتبال فرانسه در بیانیه‌ای اعلام کرد امباپه جام را از دست نداده است و با ماسک بازی‌ها را ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۲۴۷۷۱
|
۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰

زی‌سان:  تیم‌های ملی فوتبال هلند و فرانسه در چارچوب دور مقدماتی جام ملت‌های اروپا امروز اول تیر به مصاف هم خواهند رفت. 

به گزارش «زی‌سان»، بازی تیم‌های ملی فرانسه و هلند ساعت ۲۲:۳۰ برگزار می‌شود. 

بازی دوم در شرایطی است که حضورکیلیان امباپه فوق ستاره تیم ملی فرانسه در این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار داد. 

امباپه دوشنبه شب در اولین بازی فرانسوی‌ها در یورو ۲۰۲۴ مقابل اتریش که آن را با نتیجه یک بر صفر بردند، دچار شکستگی بینی شد، مصدومیتی که نیاز به عمل جراحی دارد؛ هر چند اینکه او چه زمانی زیر تیغ جراحان خواهد رفت، مشخص نیست.

با توجه به اهمیت بازیکن در خط حمله خروس‌ها، دیدیه دشان امیدوار است که پزشکان به ستاره جدید رئال مادرید اجازه بدهند حداقل در بازی مرگ و زندگی برابر هلند حضور داشته باشد.

در هر صورت امباپه خودش امیدوار به کسب این اجازه است. او در یک استوری در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام کنار عکسی از بازی فرانسه و اتریش نوشت: «بدون ریسک‌پذیری، پیروزی به دست نمی‌آید.»

اخبار ضد و نقیض زیادی از دوشنبه‌شب منتشر شد. فدراسیون فوتبال فرانسه در بیانیه‌ای اعلام کرد ام‌باپه جام را از دست نداده است و با ماسک بازی‌ها را ادامه خواهد داد.

شبکه کانال پلاس فرانسه اعلام کرد منابع موثق از داخل اردوی خروس‌ها از غیبت قطعی ام‌باپه مقابل هلند در دور دوم گروهی خبر داده‌اند و او قرار است از بازی سوم خروس‌ها با ماسک به میدان برود.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: