ماموریتِ بزرگ خواهر امیر تتلو؛ نسیم مقصودلو و چالش‌های خواهرِ تتلو بودن!

ماموریتِ بزرگ خواهر امیر تتلو؛ نسیم مقصودلو و چالش‌های خواهرِ تتلو بودن!
نسیم مقصود لو خواهر امیر تتلو در ویدئویی درباره آلبوم جدید برادرش درباره حضرت علی (ع) سخن گفت. او در مدت بازداشت تتلو در ایران، نقش وکیل مدافع و سخنگوی او در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی به عهده گرفته است
کد خبر: ۲۴۴۴۸
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸

زی‌سان: کانال یوتیوب رسمی ‎ «امیر تتلو»، ویدئویی از خواهر این خواننده؛ نسیم مقصودلو را منتشر کرد که او در این ویدئو میگوید ‎تتلو به زودی آلبومی درباره حضرت علی (ع) را منتشر خواهد کرد. 

به گزارش زی‌سان؛ نسیم مقصودلو اعلام کرد که برادرش در حال کار بر روی آلبومی با عنوان «ماه کامل» است و آهنگی برای امام علی (ع) ساخته است. او در حالی این خبر را اعلام کرد که در حال حاضر برادرش در زندان به سر می برد. او دو بیت از ترانه این آهنگ را نیز خواند. به نظر می‌رسد هدف نسیم خواهر امیر تتلو، ساختن چهره‌ای جدید برای برادرش باشد. 

خواهر تتلو  نسیم مقصودلو

خواهر تتلو همچنین در این ویدیو از مخاطبان برادرش خواست که به شایعات دامن نزنند. این روز‌ها که رسانه‌ها در حال بررسی حقوقی حکم امیر تتلو هستند، مادر و خواهر وی بسیار خوشبین هستند و صرفا از انرژی مثبت می‌گویند.

خواهر امیر تتلو ضمن اشاره به این که منتظر رای دادگاه تجدید نظر برادرش است، تاکید کرد که مساعدت و بخشش در این پرونده راه را برای بازگشت هنرمندان مهاجر باز می‌کند. او همچنین گفت که برادرش با پای خودش به ایران بازگشته است.

خواهر تتلو  نسیم مقصودلو

امیرحسین مقصودلو که با نام حرفه‌ای امیر تتلو شناخته می‌شود، خواننده و ترانه‌نویس ایرانی است که در ژانر رپ، پاپ و آراندبی فعالیت می‌کند. او از نخستین خوانندگان ژانر آراندبی در ایران است که به شکل زیرزمینی کار کرده و به شهرت رسید. با زندان رفتن تتلو در سال ۱۴۰۲، فعالیت هنری او در تعلیق است گویا از این به بعد نسیم خواهرتتلو تریبون او در بیرون است و خبر‌های مرتبط با وی را اطلاع رسانی می‌کند.

خواهر تتلو

خواهر تتلو نسیم نیز وارد خوانندگی و عرصه موسیقی شده است. مادرش فریده واثقی و خواهر دیگر امیر تتلو نغمه مقصودلو می‌باشد.

امیر تتلو درباره خانواده اش گفت: هم خودم دوست داشتم و هم پدر و مادرم. چون مادرم عاشق خوانندگی بود و مدام تو خونه آواز می‌خوند. خواهرم هم همین طور. پدرم هم عاشق فوتبال بود. فوتبال نگاه می‌کرد و با صدای بلند داد می‌زد.

در جلسه اول دادگاه مادر و خواهر متهم حاضر بوده و در حاشیه دادگاه با وی ملاقات کردند.

خواهر تتلو

واکنش کاربران

کاربری در این باره نوشت: خواهر تتلو امروز در کانال یوتیوب تتلو گفت: امیرآلبوم میخواد بده بیرون و یه آهنگ برای امام علی خونده تو زندون استودیو دارن.

برخی از کاربران هم با اشاره به رابطه تتلو با مادر و خواهرش نوشتند: تتلو این همه حرف زشت و پلشت در مورد خواهر و مادرش گفت اما اونا روز دادگاه اینجوری ازش حمایت کردند.

خواهر تتلو  نسیم مقصودلو

بیوگرافی نسیم مقصودلو خواهر امیر تتلو

نسیم مقصودلو خواهر امیر تتلو مدیر سایت شرط بندی تتل بت (امیر مقصودلو) است که در خانواده پنج نفره مقصودلو به دنیا آمده است.

اطلاعات زیادی در مورد نسیم مقصودلو و به ویژه دوران کودکی و ورود وی به عرصه خوانندگی در دسترس نیست، اما از آن جایی که فریده واثقی مادر نسیم به خوانندگی علاقه داشته است. او در خانه ترانه‌هایی نیز اجرا می‌کرده است. پس به نظر می‌رسد نسیم از کودکی با فضای موسیقی و خوانندگی آشنا شده و در طول زمان این مسئله موجب به وجود آمدن اشتیاق خوانندگی در خواهر امیر شده است.

همچنین پدر نسیم مقصودلو نیز که از طرفداران سر سخت فوتبال بود و ظاهرا مسابقات ورزشی را به صورت جدی دنبال می‌کرده است، نهال عشق و علاقه به ورزش را نیز در نسیم و امیر تتلو کاشته است.

خواهر تتلو  نسیم مقصودلو

نسیم مقصودلو کیست؟

نسیم مقصودلو که ساکن رشت است در کنار حرفه و علاقه اش خوانندگی، کارشناسی تربیت بدنی را نیز کسب کرده است و باشگاه بدنسازی را نیز در این شهر اداره می‌کند. نسیم که مانند برادرش در صفحات اجتماعی بسیار فعال است، تصاویر و استوری‌های منتشر شده از وی در باشگاه حاکی از آن است که وی مربی بدنسازی است. صفحه اینستاگرام نسیم مقصودلو به واسطه شهرت برادر کوچکش امیر تتلو و حواشی که نسیم و امیر در دنیای مجازی ایجاد می‌کنند، دارای تعداد بسیار زیادی دنبال کننده می‌باشد.

نسیم مقصودلو خواهر امیر تتلو

همسر نسیم مقصودلو کیست؟

اگر بخواهیم بیشتر در رابطه با زندگی نسیم مقصودلو صحبت کنیم لازم است بگوییم که این چهره معروف تا کنون ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد. گاهی حواشی در رابطه با این که او همسر دارد منتشر می‌شوند که باید بگوییم همه این موارد دروغ می‌باشد. در واقع نغمه خواهر دیگر تتلو ازدواج کرده و فرزندی هم دارد، اما نسیم تا کنون تصمیم داشته که مجرد باشد.

خواهر امیر تتلو نسیم مقصودلو

بازگشت تتلو به ایران و آغاز دوباره برای نسیم!

از سری حواشی نسیم مقصودلو می‌توان به تصاویر منتشر شده او در دادگاه امیر تتلو اشاره کرد. در واقع در روز ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ دادگاه امیر تتلو برای رسیدگی به پرونده وی برگزار شد و در این روز مادر و نسیم خواهر این رپر نیز حضور داشته اند. در این عکس‌ها کاملا مشخص می‌باشد که خانواده مقصودلو سعی دارند که از تتلو حمایت بکنند و او را در آغوش گرفته اند.

نسیم مقصودلو بار‌ها در جریان اتفاقات این رپر سعی داشته که به وی کمک بکند. لازم است بدانید که در روز‌های اول دستگیری تتلو خواهرش نسیم بیان کرد که این حق برادرم نیست چرا که او بی گناه می‌باشد. وی همچنین اضافه کرد که تتلو قطعا به زودی آزاد خواهد شد و از طرفداران این چهره معروف خواست که به او کمک بکنند. جالب است بدانید با وجود این که تتلو گاهی بدگویی‌هایی در رابطه با مادر و خواهر‌های خود داشته، اما باز هم آن‌ها همیشه از وی حمایت می‌کنند.

خواهر امیر تتلو نسیم مقصودلو

گفته شده از زمان دستگیری تتلو تاکنون نسیم سعی داشته که اطلاعات و جزئیات مربوط به این هنرمند را در اختیار مخاطبان وی قرار بدهد.او در این مدت از فرصت استفاده کرده و هم سعی در ترسیم چهره‌ای جدید از برادرش دارد و هم خودش را به عنوان تنها مرجع مرتبط به خبرهای امیر تتلو معرفی کرده است. پیج او در اینستاگرام در این مدت رشد چشم‌گیری داشته است. 

نسیم مقصودلو خواهر بزرگتر امیر تتلو پیشتر و در زمان حضور امیر تتلو در ترکیه، کلیپ‌هایی از خوانندگی خود را در صفحات شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است. چندی پیش نیز به دلیل انتشار یک کلیپ ویدئو نامتعارف از او، بازداشت شد. 

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون