ساعت بازی ایتالیا و آلبانی در چارچوب یورو ۲۰۲۴ امروز ۲۶ خرداد ۱۴۰۳

ساعت بازی ایتالیا و آلبانی در چارچوب یورو ۲۰۲۴ امروز ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
تیمی‌های فوتبال ایتالیا و آلبانی در نخستین بازی خود در جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ امروز شنبه به مصاف هم خواهند رفت.
کد خبر: ۲۴۱۲۴
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸

زی‌سان: تیم ملی فوتبال ایتالیا، به مربی‌گری  لوچانو اسپالتی امروز شنبه در چارچوب دور مقدماتی در جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ به مصاف تیم کم نام و نشان آلبانی خواهد رفت. 

به گزارش «زی‌سان»، این دیدار ازگروه B مسابقات ساعت ۲۲:۳۰ برگزار می‌شود. 

ایتالیا در حالی پا به این رقابت‌ها می‌گذارد که در دوره قبل عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و به دنبال تکرار موفقیت خود در تورنمنت جاری است. حریف آتزوری در گام اول، تیم ملی آلبانی است که در جایگاه شصت و ششم رنکینگ فیفا قرار دارد. هدایت این تیم به عهده مدافع سابق بارسلونا یعنی سیلوینیو است و آنها از انگیزه‌های بالایی برای درخشش در گروه مرگ رقابت‌ها برخوردارند.

سیلوینیو که در سال ۲۰۲۳ با امضای قراردادی ۱۸ ماهه هدایت تیم ملی آلبانی را بر عهده گرفت، با اعتماد به نفس در مورد این دیدار صحبت کرده و می‌گوید:

"این بازی برای ایتالیا حکم مرگ و زندگی دارد، اما برای ما نه. ما به میدان می‌رویم تا تلاش خود را بکنیم و کیفیت خود را به نمایش بگذاریم. بزرگی این تورنمنت و قدرت حریفان را به رسمیت می‌شناسیم، اما این بازی برای ما حیاتی نیست. ما در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ عملکرد خوبی داشتیم و نشان دادیم که می‌توانیم حریفان قدرتمندی را به چالش بکشیم. مطمئن هستم که بازیکنانم با تمام توان به میدان می‌روند و برای کسب نتیجه تلاش می‌کنند. "

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: