حمایت از هانیه رستمیان و علی پاکدامن؛ دو ورزشکار ایرانی المپیک ۲۰۲۴ پاریس

حمایت از هانیه رستمیان و علی پاکدامن؛ دو ورزشکار ایرانی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
رویداد حمایت از دو ورزشکار حرفه‌ای ایرانی که در المپیک ۲۰۲۴ پاریس در رشته‌های تپانچه و شمشیربازی حضور دارند، برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۸۵۳
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲

زی‌سان: روز سه‌شنبه ۲۲ خردادماه ۱۴۰۳، رویدادی صمیمانه در هتل آتانای تهران برگزار شد تا «ورزش» و «سلامتی» پاس داشته شود.

در این رویداد شرکت دنون لبنی پارس، در هتل آتانای تهران، میزبان خبرنگاران و دو قهرمان کاروان ایران در المپیک تابستانی امسال پاریس، یعی خانم هانیه رستمیان در رشته تپانچه و آقای علی پاکدامن در رشته شمشیربازی بود.

این رویداد به‌مناسب اعلام حمایت این شرکت از این دو ورزشکار برگزار شد. حمایت از تغذیه و جامعه سالم آن‌چیزی است که «دنون» در راستای این حمایت دنبال می‌کند.

حمایت از هانیه رستمیان و علی پاکدامن؛ دو ورزشکار ایرانی المپیک ۲۰۲۴ پاریس

شرکت دنون لبنی پارس به‌عنوان حامی دو ورزشکار قهرمان ایرانی، با بهره مندی از فرصتِ پیش رو، یعنی المپیک ۲۰۲۴، گامی رو‌به‌جلو برای ایفای مسئولیت اجتماعی خود و ترویج سبک زندگی پایدار و تغذیه سالم در جامعه برداشت.

حمایت از هانیه رستمیان و علی پاکدامن؛ دو ورزشکار ایرانی المپیک ۲۰۲۴ پاریس

این شرکت در تکاپوست تا در چهارچوب کسب‌و‌کار خود، نقشی مثبت و پایدار را به‌عنوان «نیروی خلق آنچه برای همه خوب است» در جامعه ایفا کند.

این دوره از بازی‌های المپیک و پارالمپیک، یکی از بزرگ‌ترین مناسبت‌های جهانی است که فراتر از مرز‌های جنسیتی، نژادی، و معلولیت برگزار می‌شود. به همین دلیل به دنبال آن، فرصت ویژه‌ای مهیا شده است تا به اهمیت اقدام همگانی برای ترویج تغذیه و سبک زندگی سالم برای حفظ سلامت و پرورش توانمندی افراد در تمام سنین و با هر شرایطی پرداخته شود.

دنون لبنی پارس با باور به پیوند سلامت انسان و سلامت کره زمین، تلاش دارد تا در پرورش عادات غذایی و نوشیدنی سالم‌تر و پایدارتر نقش داشته باشد.

درنتیجه، حمایت از ورزشکاران به‌عنوان جزئی از جوامع محلی و مصرف‌کنندگان، آگاهی و دسترسی به تغذیه سالم برای همگان را تسهیل می‌کند.

مدیرعامل دنون: تلاش ما ترویج سبک زندگی سالم است

حمایت از هانیه رستمیان و علی پاکدامن؛ دو ورزشکار ایرانی المپیک ۲۰۲۴ پاریس

در این رویداد شکوه عاشوری، مدیرعامل دنون لبنی پارس، هدف از حمایت از این دو ورزشکار را تعهد این شرکت به ترویج زندگی سالم اعلام کرد.

او با تاکید بر الهام‌بخش بودن ورزش افزود: «ما با حمایت از دو ورزشکار عزیز کشورمان نه نت‌ها دوست داریم تا گامی برای تحقق بخشیدن به رویای ورزشکاران برداشته باشیم، بلکه امیدواریم تا برای مردم و سایر سازمان‌ها نیز الهام‌بخش باشیم تا همگی سهم خود را در ترویج ورزش، سبک زندگی سالم و تاب‌آوری ایفا کنیم.»

حمایت از هانیه رستمیان و علی پاکدامن؛ دو ورزشکار ایرانی المپیک ۲۰۲۴ پاریس

همچنین جیران تابعی، مدیر مارکتینگ این شرکت، با اعلام اینکه شرکت دنون به عنوان شریک رسمی المپیک و پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ انتخاب شده است، گفت: «خوشحالیم که در این سیر تکامل اجتماعی مشارکت می‌کنیم و به ورزشکارانمان افتخار می‌کنیم. ما نه‌تن‌ها به ارائه محصولاتی با کیفیت بالا و مغذی برای بالا بردن سطح سلامت جامعه متعهد هستیم، بلکه سلامت را حتی فراتر از تغذیه می‌دانیم و می‌خواهیم نقش ورزش و سبک زندگی سالم را در ارتقای سلامت جامعه نشان دهیم.»

نکته قابل توجه در بازی‌های المپیک و پاراالمپیک امسال این است که برای نخستین‌بار در این دوره از بازی‌ها تعداد ورزشکاران زن با ورزشکاران مرد برابر است؛ امری که دنون را متعهدتر از همیشه در مسیر ارتقای سلامت جامعه قرار می‌دهد تا زنان بتوانند در کنار مردان به سبک زندگی سالم دست یابند.

حمایت از هانیه رستمیان و علی پاکدامن؛ دو ورزشکار ایرانی المپیک ۲۰۲۴ پاریس

در این رویداد، علاوه‌بر مدیریت شرکت و ورزشکاران کاروان ایران، خبرنگاران رسانه‌های برتر ورزشی نیز حضور داشتند و فرصتی برای تعامل با ورزشکاران پیش از اعزام به رقابت‌های جهانی فراهم شد.

دنون لبنی پارس، اولین بی-کورپ ایران

شرکت دنون لبنی پارس در سال ۲۰۰۷ با هدف ارائه محصولات لبنی باکیفیت و مغذی در ایران تاسیس شد. دنون لبنی پارس، با بهره‌گیری از دانش و تجربه جهانی دنون و با در نظر گرفتن ذائقه و نیاز‌های ویژه ایرانیان، طیف گوناگونی از دسر و نوشیدنی را به‌صورت بومی تولید و عرضه می‌کند.

این شرکت سال ۱۳۸۶ با واردات دسر قاشقی دنت به ایران وارد شد. دوسال بعد یعنی سال ۱۳۸۸ دسر نوشیدنی دنت به عنوان یک نوآوری به بازار معرفی شد. سال ۱۳۹۰ کارخانه دنون در ایران تاسیس شد و ۵ سال بعد شیر‌های طعم دار غنی شده دنت پاپ به بازار آمد. تنها چندسال بعد و با تلاش این شرکت دنون در ۱۴۰۱ گواهینامه بی کورپ (B Corp) را گرفت.

به گزارش زی‌سان، این شرکت در سال ۱۴۰۱ مورد ارزیابی بی-لب قرار گرفت و به عنوان اولین شرکت در ایران موفق به اخذ گواهینامه بی-کورپ گردید.

تبدیل‌شدن به اولین شرکت دارای گواهینامه بی-کورپ، از اهداف مهم دنون بوده است. این گواهینامه توسط سازمان غیرانتفاعی B-Lab پس از ارزیابی پنج حوزه تاثیرگذار بر پایداری سازمانی، به شرکت‌ها اعطا می‌گردد. این ۵ حوزه شامل محیط زیست، مشتریان، کارمندان، جامعه و ساختار مدیریتی است که دنون از همگی سربلند بیرون آمده و استاندارد‌های بالای اجتماعی و محیط‌زیستی آن تایید شده است.

حالا دنون با طی این مسیر، قدم در راه جدیدی گذاشته و با حمایت از ورزشکاران موفق ایرانی تلاش دارد گامی جدی در عرصه تغذیه سالم برای همه بردارد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: