داستان حذف مازیار لرستانی از سریال منوچهر هادی

داستان حذف مازیار لرستانی از سریال منوچهر هادی
مازیار لرستانی از زمستان گذشته در حال بازی در سریال جدید منوچهرهادی بوده است. این سریال قرار بود اولین حضور مازیار لرستانی با هویت جدید در یک سریال باشد،، اما این اتفاق نیفتاد.
کد خبر: ۲۲۶۹۴
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۵

از سال گذشته منوچهر هادی ساخت سریالی را شروع کرد که در واقع برگشت او بعد از هفت سال و بعد از ساخت دلدادگان به تلویزیون است. تصویربرداری این سریال که هنوز عنوان آن مشخص نیست، از زمستان گذشته شروع شده است و بدون نام بردن عوامل ادامه داشت. فروردین ماه امسال، منوچهر هادی عکس‌هایی از خودش همراه بازیگران و نویسندگان این سریال در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرد.

 در این عکس‌ها مازیار لرستانی هم حضور داشت که خبر از بازی او در این سریال می‌داد. به این ترتیب این سریال می‌توانست اولین نقش مردانه مازیار لرستانی باشد. اما خبر‌هایی که منتشر شده حاکی از این است که مدیران سیما با حضور او در تلویزیون موافقت نکرده‌اند و حالا تمام سکانس‌هایی که او تا به حال در این سریال بازی کرده، باید با بازیگر دیگری تکرار شود.

مازیار لرستانی که بازیگری را از سال ۶۵ شروع کرده در بسیاری از فیلم و سریال‌های تلویزیونی حضور داشته داشته است و فیلم‌های لیلی با من است، نیاز، زیر درخت هلو و پناهنده از جمله فیلم‌های مطرح او است به اضافه نمایش‌های بسیاری که کار کرده است. او مهرماه گذشته هم در اولین فعالیت هنری‌اش با هویت جدید، نمایش در انتظار گودو را در تئاترشهر اجرا کرد که البته چندان مورد توجه قرار نگرفت.

علاوه بر مازیار لرستانی آنطور که در عکس‌های منوچهرهادی مشخص است، اکبر عبدی و سیروس همتی هم در سریال او بازی دارند و پیش از این هم یوسف تیموری از حضورش در این سریال خبر داده بود؛ بنابراین مشخص است که سریال کمدی است و گفته می‌شود در راستای سیاست تلویزیون برای افزایش مخاطب ساخته می‌شود. منوچهر هادی در چند سال گذشته سریال‌های پربیننده‌ای برای شبکه نمایش خانگی ساخته است. از جمله سریال‌های «عاشقانه» و «دل». دل با بازی حامد بهداد، ساره بیات و یکتا ناصر درام عاشقانه‌ای بود که مخاطبان بسیاری داشت،، اما ساختار و کیفیت آن قابل قبول نبود و حتی سکانس‌هایی از آن مثل از کما بیرون آمدن قهرمانانه سعید راد و درگیری فیزیکی قدرتمندانه با کادر بیمارستان بعد از چندین روز در کما بودن، سوژه شبکه‌های اجتماعی شد. بعد از آن هم ادامه سریال «عاشقانه» را با نام «گیسو» ساخت که نتیجه‌اش اصلا مطلوب نبود. این سریال در واقع یک شکست تمام معنا برای سازنده‌اش بود و حتی طبق گفته‌ها یکی دو بار از کارگردانی این مجموعه کنار گذاشته شد. تهیه‌کننده سریال حتی در گفتگو‌هایی اعلام کرده بود منوچهر هادی با سفارش و پادرمیانی محمدرضا گلزار کارگردان گیسو است. هرچند که آن طرف هم منوچهر هادی گفته بود خودش دو بار از کارگردانی گیسو انصراف داده و با درخواست بقیه به کار برگشته است.

بعد از تمام این ماجرا‌ها هادی سریال نیسان آبی را هم با بازی حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری و ایمان صفا برای شبکه نمایش خانگی ساخت که این یکی هم موفق نبود و برخلاف شکست واضحش، باز هم فصل دوم آن ساخته شد. حالا باید دید در ورود دو باره به تلویزیون و در یک سریال کمدی چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

 منبع: همشهری آنلاین

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون