الهلال عربستان رکورد گینس را شکست

الهلال عربستان رکورد گینس را شکست
تیم الهلال عربستان برای پیروزی‌های متوالی گواهینامه گینس را بدست آورد.
کد خبر: ۲۲۶۴۰
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲

زی‌سان: بر اساس آمار گینس، الهلال ۳۴ بازی متوالی را از سپتامبر ۲۰۲۳ تا آوریل ۲۰۲۴ برد و رکورد جهانی بیشترین پیروزی متوالی فوتبال مردان در تمامی رقابت‌ها را به نام خود ثبت کرد.

این تیم بیست و هشتمین بازی متوالی خود را در ماه مارس با پیروزی ۲-۰ مقابل الاتحاد به پیروزی رساند و رکورد ۲۷ پیروزی متوالی توسط باشگاه نیو سنتز از ولز را که در سال ۲۰۱۶ ثبت شده بود، شکست.

بر اساس گزارش سازمان گینس، باشگاه فوتبال الهلال مستقر در ریاض اخیراً در مراسمی در حضور هزاران هوادار در ورزشگاه خانگی خود این رکوردشکنی را جشن گرفته است.

به نوشته گینس، گواهینامه رکورد‌های جهانی گینس در این مراسم به ژرژه ژسوس، سرمربی و فهد بن سعد بن نافل، رئیس باشگاه اهدا شده است.

گینس همچنین تصاویری منتشر کرده از نیمار، ستاره برزیلی این تیم، لوح گینس را در دست دارد.

الهلال عربستان رکورد گینس را شکست

این درحالی است که در پایان فصل اخیر لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان، الهلال عنوان قهرمانی را به دست آورد. 

النصر در رده دوم قرار گرفت و الاهلی سوم شد.

الهلال همچنین شب گذشته با برتری برابر النصر در فینال جام حذفی عربستان قهرمان شد. کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر عربستان پس از شکست تیمش در این بازی ناراحت بود و اشک ریخت.

کریستیانو رونالدو اخیرا در فوتبال رکورد جدیدی به نام خود ثبت کرد و بعد از دو گلی که در بازی پایانی فصل برای باشگاه النصر به ثمر رساند، رکورد بیشترین گل در یک فصل لیگ برتر عربستان را شکست و مجموع گل‌های او به ۳۵ گل در یک فصل رسید.

tags # فوتبال
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون