(ویدئو) جزئیاتی از فیلم هاوایی؛ امیر جعفری در نقش تتلو؟!

(ویدئو) جزئیاتی از فیلم هاوایی؛ امیر جعفری در نقش تتلو؟!
جزئیاتی از فیلم کمدی «هاوایی» با بازی امین حیایی و امیر جعفری منتشر شده است. حیایی در فیلم «هاوایی» با امیر جعفری، امیر حسین رستمی، ریحانه پارسا و… همبازی است
کد خبر: ۲۲۵۱
|
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

فیلم کمدی «هاوایی» با بازی امین حیایی و امیر جعفری از چهارشنبه هفته آینده اکران می‌شود تا به شکل همزمان هفت فیلم کمدی روی پرده سینما‌ها باشد.

تیزر فیلم کمدی هاوایی

به گزارش زی‌سان به نقل از فیلم‌نیوز، «هاوایی» عنوان فیلمی کمدی به کارگردانی بهمن گودرزی است که از چهارشنبه سیزدهم دی‌ماه اکران خود را در سینما‌های سراسر کشور آغاز می‌کند.

این فیلم کمدی در حالی روی پرده می‌رود که در حال حاضر فیلم‌های کمدی «فسیل»، «هتل»، «ورود و خروج ممنوع»، «ویلای ساحلی»، «جوجه تیغی» و «گیج‌گاه» در حال اکران هستند. با آغاز نمایش این فیلم سینما‌ها به شکل همزمان پذیرای هفت فیلم کمدی خواهند بود.

امین حیایی و امیر جعفری در فیلم کمدی هاوایی

فیلم «هاوایی»، از جمله تولیداتی است که پیش از شروع پاندومی کرونا تولید آن شروع شد و همه‌گیری این ویروس موجب شد تا فیلمبرداری آن برای مدتی طولانی متوقف شود. پس از فروکش کردن همه‌گیری تولید این فیلم که در زمان تولید «رقصنده» نام داشت در کشور هنگ‌کنک از سر گرفته شد.

فیلم «هاوایی» که امین حیایی در آن عهده دار نقش اصلی است به غیبت چهارساله این بازیگر بر پرده سینما‌ها پایان می‌دهد. آخرین فیلمی که از حیایی اکران شد کمدی «چشم و گوش بسته» است که تابستان سال ۱۳۹۸ روی پرده رفت.

حیایی در فیلم «هاوایی» با امیر جعفری، امیر حسین رستمی، ریحانه پارسا و… همبازی است. این فیلم داستان بوکسوری به نام «صمد» است که به قصد مهاجرت ایران را ترک می‌کند، اما در آنجا درگیر اتفاقات جالبی می‌شود.

«هاوایی» بعد از فیلم‌های «شش و بش»، «آتیش بازی»، «ثبت با سند برابر است» و سریال «ساخت ایران ۳»، پنجمین همکاری مشترک حیایی و بهمن گودرزی محسوب می‌شود.

امیر جعفری با ریش در فیلم هاوایی

امیر جعفری در هاوایی در نقش تتلو بازی می کند؟

ویدئویی از امین حیایی و امیر جعفری در فیلم هاوایی که ظاهرا نام جدید"رقصنده" است منتشر شده که شبیه دیالوگ‌های تتلو است.

در ویدئویی که از فیلم “هاوایی” منتشر شده، امیر جعفری با مو و ظاهری شبیه امیر تتلوی قدیم می‌گوید من اسطوره این مملکت هستم. در کلیپ تبلیغاتی این فیلم که روی آن آهنگ رپ گذاشته شده و دیالوگ‌های کنسرت پخش می‌شود، امیر جعفری مانند تتلو خود را الگوی جوانان معرفی می‌کند.

به نظر می‌رسد این اسم جدیدی برای فیلم رقصنده است. اخیرا امیر جعفری با چند رپر معروف از جمله محمدرضا شایع عکس یادگاری گرفته است.

سایر اخبار
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون