فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز پنج شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳

فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز پنج شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳
در مطلب حاضر فال شمع روزانه متولدین ماه‌های مختلف ارائه شده است. البته باید توجه داشت که فال ارائه شده بیشتر جنبه سرگرمی دارد.
کد خبر: ۲۱۵۰۰
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰

فال شمع روزانه از جمله فال‌های پرطرفداری است که افراد مختلف در زمینه پیش‌بینی امور و انجام کار‌های روزانه به آن رجوع می‌کنند. این نوع فال از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود.  

به گزارش «زی‌سان»، در ارتباط با فلسفه (چیستی) فال شمع باید توجه داشت که سوختن شمع به عنوان رخدادی در نظر گرفته می‌شود که در آن چهار عنصر آب، آتش، باد و خاک را با خود دارد. موم شمع عنصر خاک، شعله شمع عنصر آتش، دود عنصر باد و مومی که ذوب می‌شود عنصر آب است.

گفته می‌شود که شمع نماد یک خلقت کامل است که چهار عنصر اصلی را در کنار یکدیگر دارد و زمانی که این عناصر در کنار یکدیگر باشند، دعا برآورده و حاجت روا می‌شود. شاید همین باور موجب شده در مراسم عرفانی، مکان‌های مقدس، مراسم تولد و حتی عزاداری‌ها شمع را روشن کنند. غالبان در لحظه برافروختن شمع باید فرد حاجت، دعا یا آرزویی داشته باشد و بعد آن را خاموش کند. گفته می‌شود زمانی که شمع در حال سوختن است، دعا کردن شما به پرودگار متصل‌تر شده و استجابت دعا را بالا می‌برد.  

در فال شمع رنگ نور شمع، نحوه سوختن شمع و ذوب شدن آن اهمیت دارد. با این مقدمات آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال شمع امروز پنج شنبه ۳ خرداد  برای متولدین ماه‌های مختلف است.

فال شمع ۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

 از جانب یک شخص مقام دار و که دارای موقعیت اجتماعی ویژه‌ای است در حق شما ارفاق بزرگی خواهد شد. در یک گردهمایی بزرگ شرکت خواهید کرد که این موضوع بسیار به نفع شماست.

فال شمع ۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

 از عشق خود پیروزی و موفقیت و شادی نصیبتان خواهد شد. یک دلواپسی و نگرانی از شما می‌گذرد. خدا به شما کمک خواهد کرد. از یک شرایط نا مساعد و نا هموار، رها خواهید شد و به احساس آرامش فوق العاده‌ای دست خواهید یافت.

فال شمع ۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

از مساله‌ای که باعث ترس و واهمه شما شده یا می‌شود نگرانی به خودتان راه ندهید، چون این مساله یا این موضوع خیلی زودتر از آنچه تصور می‌کنید، برطرف خواهد شد.. کارت عشق دارید، بزودی از یک عشق خوشحالی فراوان خواهید داشت.

فال شمع ۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

 از تنش‌ها و استرس‌ها بپرهیزید و سعی کنید خشم و غضب خود را کنترل کنید. هفته آینده برای شما بسیار خوب و شادی آفرین خواهد بود. صحبت‌هایی راجع به شخص شما خواهد شد که موجب خشنودی و رضایت قلبی شما خواهد شد.

فال شمع ۳ خرداد  ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

در یک مراسم عزاداری شرکت خواهید کرد که مقداری متاثر و اندوهگین خواهید شد. در زندگی زناشویی شما گرمی و شور و اشتیاقی وصف ناپذیر پدید خواهد آمد. خبر و پیغامی به شما می‌رسد که متعلق به شخص پیام آور است و شما نیز از شنیدن خبری که به او رسیده خوشحال می‌شوید..

فال شمع ۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

انتظار روشن شدن مساله یا مشکلی خانوادگی یا شغلی و یا مالی را دارید که با نتیجه‌ای مثبت به پایان خواهد رسید و آنچه را که در این باره انتظارش را داشتید، برای شما به خوبی تمام خواهد شد.   در یک گردهمایی بزرگ شرکت خواهید کرد که این موضوع بسیار به نفع شماست.

فال شمع ۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

خبر ازدواج یکی از نزدیکانتان به شما خواهد رسید. در مسایل عشقی با دقت و مراقبت بیشتری عمل کنید تا نتیجه مطلوب و دلخواه را بدست آورید. در یک مراسم عزاداری شرکت خواهید کرد که مقداری متاثر و اندوهگین خواهید شد.

فال شمع ۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

در یک بانک یا موسسه معتبر سرمایه گذاری بلند مدت مالی خواهید کرد . زندگی و آینده فرزند یا فرزندان شما بسیار درخشان خواهد بود و به سعادت و خوشبختی مورد نظر خواهید رسید.

فال شمع ۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

شما شخص بسیار حساسی هستید و از قلب پاکی برخوردارید. تغییر منزل دارید یا تغییر دکوراسیون یا تعمیرات در منزل خود خواهید داشت . بزودی مسیری را در زندگی انتخاب خواهید کرد که مثبت و روشن است و با نتیجه‌ای عالی همراه است. تردید به خود راه ندهید.

فال شمع ۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین دی

در یک رشته هنری خواهید درخشید و به موفقیت‌های بسیاری در این رشته دست خواهید یافت. در یک بانک یا موسسه معتبر سرمایه گذاری بلند مدت مالی خواهید کرد.در تعطیلات به یک سفر خواهید رفت. ممکن است آ منطقه خوش آب و هوا باشد.

فال شمع ۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

همسر شما برای یک ماموریت کاری سفری به خارج از کشور خواهد داشت . یک پیغام عشقی از عشق خود دریافت خواهید داشت که از موفقیت عاطفی فراوانی بر خوردار خواهید شد.از یک توانایی بالا در خودتان در آینده‌ای نزدیک بسیار بهره‌مند خواهید شد. امیدواری شما نسبت به زندگی خود و مسایل اطرافتان بیشتر خواهد شد.

فال شمع ۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

کودک یا بچه‌ای در کنارتان یا نزدیکانتان هست، به او کمک کنید تا نسبت به شما و مسایل اطرافش حس بهتری داشته باشد .در آینده مدتی را در خارج از کشور اقامت خواهید داشت.

tags # فال شمع ، فال
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون