نوبت عصر مدارس مدارس این شهر تعطیل شد

نوبت عصر مدارس مدارس این شهر تعطیل شد
تمام مقاطع تحصیلی اهواز، کارون و باوی، امروز ۱۰ اردیبهشت در نوبت عصر تعطیل اعلام شده و به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۸۳۸۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹

به دلیل گرد و خاک در استان خوزستان نوبت عصر تمام مقاطع تحصیلی اهواز، کارون و باوی امروز؛ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت تعطیل اعلام شد. کلاس‌ها البته غیرحضوری و در بستر شاد برگزار می‌شود.

براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۶ صبح براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در ایستگاه‌های حفاری، نیوساید و پادادشهر اهواز به ترتیب با شاخص‌های ۵۰۰، ۳۴۰ و ۳۶۳ و شوش و کارون ۵۰۰ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت حطرناک قرار دارند.

همچنین وضعیت هوای ایستگاه‌های استانداری و پست برق شماره سه کلانشهر اهواز با شاخص‌های ۲۹۹ و ۲۹۶ هوای بسیار ناسالم را نشان می‌دهد.

بر همین اساس شهر اندیمشک با شاخص ۱۵۳ و خرمشهر با شاخص ۱۵۲ در وضعیت قرمز هستند و هوای شهر‌های شوشتر با شاخص ۱۳۹ و هندیجان با شاخص ۱۲۹ برای گروه‌های حساس ناسالم اعلام شده است.

در مدت زمان ذکر شده وضعیت هوای شهر‌های آبادان، بهبهان، رامشیر، شادگان، ماهشهر و مسجدسلیمان به علت نبود آلودگی، قابل قبول اعلام شده است. همچنین در این مدت هوای شهر رامهرمز در وضعیت سالم و پاک قرار داشت.

 با توجه به وقوع پدیده گرد و غبار و پیش بینی تداوم آن تا اواسط امروز تمام مقاطع تحصیلی اعم از پیش دبستانی، دبستان، راهنمایی، دبیرستان و دانشگاه‌ها در نوبت صبح شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه به صورت غیرحضوری برگزار شد.

منبع: تسنیم

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون