(ویدئو) حمله عجیب محمدحسن شانه‌ساز زاده مسئول نماوا به بازیگران؛ هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!

(ویدئو) حمله عجیب محمدحسن شانه‌ساز زاده مسئول نماوا به بازیگران؛ هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!
توضیحات «محمدحسن شانه‌ساززاده»، مؤسس گروه «شاتل» و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره «نماوا» درباره هزینه‌ای نجومی ساخت سریال و حضور ستاره‌ها در این سریال واکنش برانگیز شد.
کد خبر: ۱۷۳۷۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷

«محمدحسن شانه‌ساز زاده» مؤسس گروه «شاتل» و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره «نماوا» با حضور در یک لایو اینستاگرامی گفت: «هزینه ساخت ارزان‌ترین سریال در نماوا ۳ میلیارد تومان است. برای هر قسمت از سریال «سووشون» ساخته نرگس آبیار که به زودی منتشر می‌شود، ۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

او در پاسخ به چگونگی همکاری با بازیگران در این پلتفرم‌ها گفت: «من در خیلی از صنایع بودم، اما هیچ کدام مثل بازیگران، بی اخلاق و بی تعهد نیستند با وجود آنکه به هر حال ادعای فرهنگی بودن دارند، اما اگر پول باشد هر کاری می‌کنند.»

منبع: همشهری آنلاین

سایر اخبار
نظرات بینندگان
Iran (Islamic Republic of)
person
مجید
cm_time
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
cm
حرفتون در خصوص بازیگران اصیل و آدم حسابی صدق نمی کنه ولی در مورد بازیگران غیر اصیل (مثل وجود غیر اصیل حضرتعالی) حرفتون درسته.
Iran (Islamic Republic of)
person
محفوظ
cm_time
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
cm
آقای شانه ساز زاده در تعجبم شما ها با اون آی کیو تان چطور موفق شدید
بعد از ا۴۵ سال که از سنت می گذرد تازه به هنرپیشه ها را شناختی
بابا تو دیگه کی هستی نابغه
احتمالا یکی از کسانی که با نظام مخالف بود تو هستی چون الان هنرپیشه ها را شناختی و تا قبل از این نشناخته بودی و اگر نظام با هنرپیشه مخالفت می کرد تو می گفتی این نظام دیکتاتوری است و آزادی در این کشور نیست ولی الان فهمیدی حق با نظام
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۲
گوناگون
دیدنی‌ها