پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی تغییر کرد + جزئیات

پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی تغییر کرد + جزئیات
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد این کمیسیون علت عدم پرداخت عیدی تحت پوششان کمیته امداد و بهزیستی را پیگیری خواهد کرد.
کد خبر: ۱۴۷۳۱
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷

مستمری مددجویان بهزیستی در سال ۱۴۰۳ افزایش ۳۰ درصدی داشت و یک مددجوی بهزیستی و کمیته امداد که در سال گذشته حدود ۷۰۰ هزار تومان دریافتی داشته است، امسال ۹۱۰ هزار تومان و یک خانواده دو نفره حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دریافت خواهد کرد.

به گزارش زی‌سان به نقل از اقتصاد نیوز، در حال حاضر ۹۶ درصد مددجویان کمیته امداد در پنج دهک پایین قرار دارند و حدود ۲ میلیون و ۳۶۲ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد خمینی (ره) هستند که ۸۷ درصد آنها در سه دهک پایین و ۹۶ درصد در پنج دهک پایین قرار دارند.

این در حالیست که اخیرا عیدی ممدجویان بهزسیتی و کمیته امداد پرداخت نشده است، موضوعی که واکنش سید کریم حسینی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی را در پی داشت.

حسینی با اشاره به عدم پرداخت عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) به تسنیم گفت: «کمیسیون اجتماعی به عنوان کمیسیون تخصصی در اولین جلسه کمیسیون که در هفته آینده برگزار می‌شود، علت عدم پرداخت عیدی تحت پوششان کمیته امداد و بهزیستی را پیگیری خواهد کرد. به همین منظور از مسئولان مربوطه از جمله وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور دعوت به عمل خواهد آمد تا در جلسات کمیسیون حضور یافته و توضیحی درباره دلایل عدم پرداخت عیدی مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی به اعضا ارائه دهند.»

 

سایر اخبار
نظرات بینندگان
Iran (Islamic Republic of)
person
کیوان
cm_time
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
cm
باسلام دعای خیر اینجانب کیوان شکوری ناشنوا هستم مدت5سال است بیماری نورباتی گرفتگی عضلانی دارم معلول شدید هستم کمردرددارم خونه نیشتی هستم هیچ کاری نمی‌توانم انجام هم خونه نیشتی هستم وضع باباهم خوب نیست بامن کمک کند از مسئولین تقاضا دارم بامن کمک کنید تحصیلات بنده‌ لیسانس عمران است ولی هیچ اداریی مشقول به کارنیست از شما مسئولین محترم تقاضا ی کمک دارم امیدوارم که خداوند شما را سلامت نگدارد. تقاضا کننده کیوان
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۱