اکشن «کافه بین‌راهی» با بازی جذاب جیک جیلنهال

اکشن «کافه بین‌راهی» با بازی جذاب جیک جیلنهال
دالتون مبارز سابق هنر‌های رزمی آزاد بوده که حالا نگهبان یک کافه بین راهی شده است؛ اما متوجه می‌شود هیچ چیز در این مکان آنگونه که به نظر می‌رسد نیست.
کد خبر: ۱۲۶۶۷
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶

زی‌سان: «کافه بین‌راهی» یک فیلم اکشن آمریکایی محصول سال ۲۰۲۴ به کارگردانی داگ لیمان بر اساس فیلمنامه‌ای از آنتونی باگاروزی و چاک موندری است.

به گزارش زی‌سان، این فیلم در واقع بازسازی فیلمی به همین نام محصول ۱۹۸۹ است. در این فیلم جیک جیلنهال، دانیلا ملکیور، کانر مک گرگور (در اولین فیلم بلندش)، جی دی پاردو، آرتورو کاسترو و بیلی مگنوسن ایفای نقش می‌کنند. جوئل سیلور تهیه کننده فیلم است.

اولین نمایش جهانی «کافه بین‌راهی» در ۸ مارس ۲۰۲۴ در South by Southwest به عنوان فیلم شب افتتاحیه اتفاق افتاد و توسط Amazon MGM Studios از طریق Prime Video در ۲۱ مارس ۲۰۲۴ منتشر شد. 

خلاصه فیلم

الوود دالتون، مبارز سابق میان‌وزن UFC، با کلاهبرداری از مبارزان در پیست زیرزمینی امرار معاش می‌کند. فرانکی، صاحب یک کافه بین‌راهی در فلوریدا کیز با او تماس می‌گیرد و می‌خواهد او را به عنوان سرمحافظ استخدام کند. او در ابتدا مردد بود، پس از اینکه یک قطار باری وسیله نقلیه‌اش را از بین می‌برد، تصمیم می‌گیرد این پیشنهاد را قبول کند. او با اتوبوس به فلوریدا کیز می‌رود تا در کافه بین‌راهی استخدام شو د. او با چارلی، دختر نوجوانی که در کتابفروشی محلی گلس بوکز به همراه پدرش کار می‌کند دوست می‌شود. 

بازیگران فیلم

مشهورترین بازیگر فیلم جیک جیلنهال است که در نقش «الوود دالتون» بازی می‌کند. دانیلا ملچویر در نقش الی و کانر مک‌گرگور نیز در نقش ناکس بازی می‌کند. «بیلی مگنوسن» نیز در نقش بن برانت و جسیکا ویلیامز نیز نقش چارلی را بازی می‌کند. این فیلم هم اکنون در پلتفرم فیلیمو قابل مشاهده است. علاقه‌مندان می‌توانند هم به صورت آنلاین این فیلم را مشاهدکنند و هم آن را دانلود کنند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون