جنگ روسی با داعش؛ فیلم سینمایی «نفوذ» درباره چیست؟

جنگ روسی با داعش؛ فیلم سینمایی «نفوذ» درباره چیست؟
فیلم سینمایی «نفوذ» یک فیلم درام جنگی روسی محصول سال ۲۰۲۲ است که نویسندگی و کارگردانی آن را آلکسی چادوف بازیگر نقش اول فیلم بر عهده دارد.
کد خبر: ۱۲۶۳۵
|
۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۰

زی‌سان: فیلم سینمایی «نفوذ» یک فیلم درام جنگی روسی محصول سال ۲۰۲۲ است که نویسندگی و کارگردانی آن را آلکسی چادوف بازیگر نقش اول فیلم بر عهده دارد.

به گزارش زی‌سان، این فیلم دنباله فیلم «جنگ» محصول ۲۰۰۲ است. این فیلم در ۲ ژوئن ۲۰۲۲ توسط «ناشه کینو» («سینمای ما») در روسیه اکران شد. 

خلاصه داستان

جنگ داعش تمام شده و حالا ایوان نقش اول فیلم به خانه می‌آید، اما تا سال‌ها وی همچنان به لحاظ ذهنی در فضای جنگ باقی می‌ماند. همین امر باعث می‌شود که همسرش وی را ترک کند. ایوان در نهایت در نهایت تصمیم می‌گیرد برای نجات فرمانده سابق خود به سوریه برود و وی را از چنگ داعش که وی را اسیر کرده نجات دهد. 

ماجرای ساخت فیلم 

الکسی چادوف نویسنده و کارگردان و البته نقش اول فیلم در سال ۲۰۱۹ در یک رویدادی شرکت می‌کند که به تمجید از الکسی بالابانوف و فیلم «جنگ» که در سال ۲۰۰۲ تولید شده بود اختصاص داشت. چادوف بعد از این ریوداد تصمیم می‌گیرد که یک فیلم در ادامه همان فیلم «جنگ» که ۲۰ سال پش ساخته شده بسازد؛ بنابراین در همان سال یعنی ۲۰۱۹ فیلمنامه فیلم را نوشت. 

نوشتن این فیلمنامه برای چادوف حدود دو ماه طول کشید. روند فیلمبرداری فیلم در تاریخ ۲۹ جولای ۲۰۲۰ آغاز شد. این فیلم در لوکیشن‌های مسکو، جمهوری کریمه، نزدیک سوداک، ساحل کسپل و همچنین در «تاوریدا»‌ی شبه جزیره کریمه آغاز شد. همچنین بخشی از این فیلم در سوریه فیلمبرداری شده است. 

درباره کارگردان فیلم

«الکسی چادوف» بازیگر اهل روسیه و برادر آندری چادوف است. اولین بازی الکسی چادوف در فیلم «جنگ» به کارگردانی «الکسی بالابانوف» بود و توانست جایزه بهترین بازیگر مرد را برای این فیلم در جشنواره مونترال به دست آورد. پس از آن در سریال روسی - بلاروسی «ارتفاعات بی‌نام و نشان» در نقش «کولیا مالاخوف» بازی کرد. این فیلم سال ۱۹۴۴ و دوران جنگ و جهانی دوم را روایت می‌کند. بعد از آن در سال ۲۰۳۳ به دعوت «آندری پروشکین» در فیلم درام «بازی شب‌پره» بازی کرد. در همان سال در فیلم «نگهبان شب» به کارگردانی «تیمور بکمامبتوف» بازی کرد. 

بازیگران و عوامل فیلم

الکسی چادوف در این فیلم هم کارگردان و هم نویسنده است و البته نقش اول فیلم «ایوان یرماکووا» را نیز بازی می‌کند. ویتالی کیچنکو در نقش «گری» و کریستینا اسموس نیز نقش همسر ایوان یعنی «آلیونا یرماکووا» را بازی می‌کند. ویکتور سوخوروکوف نیز نقش «ایوانیچ» را بازی می‌کند. 

نحوه تماشای فیلم

این فیلم هم اکنون بر روی پلتفرم «فیلیمو» قابل مشاهده است و علاقه‌مندان می‌توانند در این پلتفرم فیلم را به صورت آنلاین نگاه کنند و یا اینکه آن را دانلود کنند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون