تاریخ و ساعت دقیق مسابقه هادی چوپان در آرنولد کلاسیک بیرمنگام ۲۰۲۴

تاریخ و ساعت دقیق مسابقه هادی چوپان در آرنولد کلاسیک بیرمنگام ۲۰۲۴
مسابقات پرورش اندام آرنولد کلاسیک بیرمنگام ۲۰۲۴ امروز آغاز می‌شود و هادی چوپان امشب در دور مقدماتی بر روی استیج بیرمنگام خواهد رفت.
کد خبر: ۱۱۵۸۵
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

زی‌سان: بر اساس برنامه‌های منتشر شده در وبسایت آرنولد کلاسیک مسابقات مقدماتی هادی چوپان ساعت ۱۹ بعد از ظهر به وقت انگلستان و ۲۲:۳۰ دقیقه شب به وقت تهران برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان به این مسابقه می‌توانند این دیدار را به صورت زنده از پلاتفرم‌های پخش آنلاین مشاهده کنند.

به گزارش زی‌سان، همچنین دور فینال مسابقات آرنولد کلاسیک بیرمنگام نیز ساعت ۱۹ بعد از ظهر روز شنبه به وقت انگلستان و ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه شب به وقت ایران برگزار می‌شود. 

همچنین مسابقات فیزیک کلاسیک نیز امشب آغاز می‌شود و در دور مقدماتی بدنسازان بر روی استیج خواهند رفت. ساعت دقیق برگزاری دور مقدماتی فیزیک کلاسیک ساعت ۱۰ صبح به وقت انگلستان و ۱۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران خواهد بود. همچنین مسابقه فینال فیزیک کلاسیک نیز بعد از ظهر امروز یعنی جمعه ساعت ۱۹ به وقت انگلستان و ۲۲:۳۰ دقیقه شب به وقت ایران خواهد بود؛ بنابراین امشب قهرمان فیزیک کلاسیک مسابقه آرنولد کلاسیک بیرمنگام مشخص خواهد شد. 

مانند آرنولد کلاسیک اوهایو مهمترین رقیب هادی چوپان در این مسابقه سمسون دائودا نیجریه‌ای خواهد بود. کارشناسان بر این باورند که هادی چوپان دوباره قهرمان می‌شود. جایزه نفر اول این مسابقه ۱۵۰ هزار دلار خواهد بود.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون